|
|
| raoel |
Ik heb um
Clokx - Clocks
Wat is ie vet :crazy: :eyespop:
Even de misverstanden uit de weg ruimen.
Die blauwe vinyl is gewoon een remix van coldplay - clocks. Ik weet zo niet welke, maar de plaat heeft maar één kant en er staat een lange en een korte versie op.
Dat van die radio edit kan dus kloppen, das dan de korte.
Clokx - Clocks
Is een whitelabel, er zit alleen een witte sikker op de hoes met "Clokx / Clocks" erop.
Verder staat er niks op. Hij zit overigens in een zwarte hoes, althans, degene die ik bij Rare Records heb gehaald.
Ik zelf vind niks aan die blauwe vinyl, maar das mijn smaak.
Die Clokx is echt een vette trancer, megaplaatje IMO.
Link: --> Coldplay - Clocks (blauwe vinyl)
Link: --> Clokx - Clocks (vette trancer)
Via deze links kun je ze ff luisteren op DG met realplayer.
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Als er dan nog eentje ligt en die van DG niet dezelfde blijkt te zijn, zou je er voor mij dan ook eentje mee kunnen nemen?
Alvast bedankt!
GreetZ,
Danny |
Sorry, Acidophilus
Ik lees dit nu pas.
Overigens snap ik ook niet helemaal wat jij bedoeld, jij moet die blauwe hebben?
Die hadden ze nog een paar bij Rare.
Van die Clokx hadden ze er ook een paar, kweet niet hoeveel.
Als je er nog een wil, moet je ze gewoon ff bellen of mailen:
http://www.rare-records.com/
Info kun je vinden onder "rare globe" |
|
|
| ryo |
Supakene - Theme From Supakene
Trouwens, Raoel was jij vandaag bij Rare? En zo ja, hoe laat? Anders ben ik je misschien tegengekomen zonder het te weten :) |
|
|
| Chicane |
| Blauwe is te koop bij Magik in Breda, zeg hem liggen, even geluisterd, maar vond er geen ene aan |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by ryo
Raoel was jij vandaag bij Rare? En zo ja, hoe laat? Anders ben ik je misschien tegengekomen zonder het te weten :) |
Moek ff denken:
Ik had om 15:16 de trein in den bos
kom om 15:26 aan in EHV.
Stukje lopen en nog ff iets in de stad gekocht.
Dan was ik er rond 15:50
Toen ik buiten stond keek ik net hoe laat het was omda ik de bus moest halen.
En dat was 16:03
Zal ik mun hele dag omschrijven :D |
|
|
| Acidophilus |
Ik heb hem gister bij GrooveConnection in Amsterdam meegenomen. Niet geluisterd, TT waren bezet en ik had een beetje haast.
Thuis vond ik hem ook veel minder dan die whitelabel. Dus flikker hem zo wel op internet. Ze zijn wel snel uitverkocht bij de online stores...Eens kijken of ik er ook ruim 35 euro voor kan vangen:D
O ja, ook nog de originel System F - Out Of The Blue [Tsunami] gevonden bij In Deep 'n Dance. Daar lag ook een promo van System F - Spaceman... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|