return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
Je Nieuwe Platen! - Part VIII

MennoB
FF wat besteld:

Capetown - Pitstop
Darren Tate - Let The Light Shine In
MR Sam & Fred Baker - Forever Waithing
Cor Fijneman vs. Jan Johnston - Venus
Marco V - Solaris / C:\DEL*.mp3
Igor S - Boomerang
Heaven Album Sampler:
A1. BT - Remember (BT's Album Mix)
B1. Holden and Thompson - Nothing (93 Returning Mix)
C1. Satoshi Tomii ft. Kelli Ali - Love In Traffic (Satoshi Tomii Dark-Path)
D1. Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix)

Dus Menno is weer tevreden
raoel
quote:
Originally posted by ryo
Hmm ik wist niet dat die blauwe zo zeldzaam is, hij was laatst gewoon op dancegrooves te krijgen en ik heb em gereserveerd in Eindhoven. Nu maar hopen dat het die E&D remix is. Wat ik van de sample op DG hoorde lijkt ie daar in ieder geval veel op, of het hem ook is weet ik niet. Ach ja, we merken het wel allemaal:)

Die sample is wel ubervetjes en ik baal er nu van dat ik die plaat niet ff heb geluisterd bij rare.
Ik wilde um graag hebben maar dan met de Marco V remix.

die stond er niet op dus heb ik um maar laten liggen.
Morgen dan toch nog ff terug.

Hij zat overigens ook in zo'n "plastic zak" verpakt, net als op E-bay, dus het zal um wel zijn.
Acidophilus
quote:
Originally posted by raoel
Die sample is wel ubervetjes en ik baal er nu van dat ik die plaat niet ff heb geluisterd bij rare.
Ik wilde um graag hebben maar dan met de Marco V remix.

die stond er niet op dus heb ik um maar laten liggen.
Morgen dan toch nog ff terug.

Hij zat overigens ook in zo'n "plastic zak" verpakt, net als op E-bay, dus het zal um wel zijn.

Als er dan nog eentje ligt en die van DG niet dezelfde blijkt te zijn, zou je er voor mij dan ook eentje mee kunnen nemen?

Alvast bedankt!

GreetZ,
Danny
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Acidophilus
Geen idee, want ik krijg hem morgen pas...

Ik zag net die blauwe op eBay te koop staan (nu op 26 GBP!!!) maar daar staat een 12" Mix op en een Radio Edit, maar welke dat nu weer zijn...???

Kijk hier maar:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...PageName=MERC01

Ik heb die volledig blauwe vinyl een tijdje geleden bij de magik gekocht. Er staat idd een 12" mix en een radio edit daarvan op. En het is een andere als Clokx - Clocks, een beter naar mijn mening ;)
Op mijn vinyl staat nog 826/1000 maar afgelopen maandag zag ik er nog 1 liggen en daar stond alweer geen cijfer op, dus er zullen er al wel meer dan 1000 geperst zijn...

GreetZ, DC
Ding Chavez
Zal ook nog even mijn nieuwe progressive aanwinsten posten :)

Andry Nalin pres Jo 68 - Chose Promise, Chose Due (Original Blow Up, Break the Small Room & Reprise)
PQM - Nameless (Promo Disc 1 met Chab Remix 1, Sweet Vocal Pass & Dj Tools) Nu nog Disc 2 :)
Shmuel & Choopie feat Melanie - The Love (Shmuel & Choopie Vocal & Dub, Choopie & Aran Vocal & Dub)
Element N - Intoxication (Original & Sumsonic Mix) :eyes:
Double 99 feat Sneaker Pimps - 7th High (Original & Hydrogen Rockers Remix) Oudje uit de Armin show :D
Eric Prydz - EP2 (Tha Get Down/Tonight/Deeper Still :eyespop: :eyespop: )

GreetZ, DC

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland