|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by robin
nee remyd.. dat hoort dr niet bij.. ik denk dat ze tegen jou gejokt hebben .. |
Hé 16 jarig pestventje, zelf lurk je nog dagelijks aan die boomstam van je vader voor het dagelijkse portie papamelk. Want daar word je toch een grote Robin van. Dat heb je zelf gehoort van je denkbeeldige vriendjes. Kansloze schyzofreen!!! Maar hier een tip van een wijze jongen. Zuig vanavond ffies wat harder aan die snikkel en dan zuig je misschien nog wat goeie dingen mee om hier te posten. Want als je bij de TA-Makkers wil horen ;) en zelfs een x mee wil naar de MAC dan moet je wel wat beter voor de dag komen. Stuur anders ff PM naar LEX en die helpt je wel op weg. ;) En breek vooral mij dus de bek niet open over MIJN opvoeding!!! :whip: WIJSNEUS!! Maar KOP op en probeer je weg dus te scharen en niet eeuwig te blijven hangen tussen die ander miezerige TA-kneuzen. :haha: |
|
|
| robin |
Hé 16 jarig pestventje, zelf lurk je nog dagelijks aan die boomstam van je vader voor het dagelijkse portie papamelk.
mijn vader is 8 jaar geleden overleden dus houd gewoon je ing smoel dicht
Want daar word je toch een grote Robin van. Dat heb je zelf gehoort van je denkbeeldige vriendjes.
sorry ik heb geen denkbeeldige vriendjes.. jij wel?
Want als je bij de TA-Makkers wil horen ;) en zelfs een x mee wil naar de MAC dan moet je wel wat beter voor de dag komen.
mensen als jij hoefen mijn makker echt niet te worden, andere ta's (waarschijnlijk de slimmere) komen mij nog wel eens tegen
.. ach weet je ik laat het hier bij ik heb wel wat beters te doen |
|
|
| Stivvekk |
| Ligt het nou aan mij of tocht het hier? |
|
|
| DJ_Siesta |
| ach remy-d heeft aids, hij moet toch wat plezier hebben, en dit vindie grappig... |
|
|
| Three 'O Three |
| Remy is het waar dat je aids hebt?? Had je dat niet vóór ons avontuurtje kunnen zeggen?!?!! :eyes: :haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|