return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Audio Culture - Kero Hireyo (Vocal trance)

mido
quote:
Originally posted by Switch
ja dank je hoor
jij vraagt feedback, ik geef het
en kinderen klinken ook als mickey mouse :)

Klopt.... ik vroeg om feedback. Maar met feedback bedoel ik feedback wat goed onderbouwd wordt. Waar ik iets aan heb. Zoals jij het nu schrijft komt het bij mij over als of je het verstand heb van een natte krant.

En kinderen hebben een Mickey Mouse stem misschien maar het is wel mooi en ik vind het zeker niet hardcore achtig.
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
hmmm, hoe die heet...? Weet alleen nog je BHR een demo had gestuuurd met die track. Dat was nog die avond dat je van alles draaide online en ik en Tim die hele avond happy hardcore ging requesten:p Toen hoorde ik m voor t eerst:D

Aaahhja, dat was een rete gave avond :D
Dik hakken hier op mijn kamer :p
Maaruh, dit is beter dan Tiesto en what so ever!.
DJ_Siesta
well,
de mastering is idd beetje slecht, maar dat mag de pret niet drukken:) Die vocals vind ik nou niet super in dit nummer, dit is dus echt zon nummer waar ik de DUB versie van zou willen, beetje vaag stemmetje..... Klinkt beetje vaag allemaal net of die beat + andere samples niet in tempo meelopen....

Vind het knap gemaakt, doe ik je (nog) niet na.

(oja om nu te gaan zeggen dit is beter dan tiesto, vind ik beetje overdreven hoor, dat is gewoon iemand een megaveer in de reet steken)

Groetjes Gerrit
kolkiewolkie
volgens mij heb ik een fikse tijd geleden al gezegd wat ik hier van vond. Bummer dat ie nie uitkomt want ik had hem anders zeker willen hebben!
Switch
quote:
Originally posted by mido
Klopt.... ik vroeg om feedback. Maar met feedback bedoel ik feedback wat goed onderbouwd wordt. Waar ik iets aan heb. Zoals jij het nu schrijft komt het bij mij over als of je het verstand heb van een natte krant.

En kinderen hebben een Mickey Mouse stem misschien maar het is wel mooi en ik vind het zeker niet hardcore achtig.

gellof me als ik zeg dat ik genoeg kennis heb :)
zit al in het trance-wereldje sinds 1995

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland