return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Audio Culture - Kero Hireyo (Vocal trance)

Optimus
hmmm, hoe die heet...? Weet alleen nog je BHR een demo had gestuuurd met die track. Dat was nog die avond dat je van alles draaide online en ik en Tim die hele avond happy hardcore ging requesten:p Toen hoorde ik m voor t eerst:D
mido
quote:
Originally posted by Optimus
hmmm, hoe die heet...? Weet alleen nog je BHR een demo had gestuuurd met die track. Dat was nog die avond dat je van alles draaide online en ik en Tim die hele avond happy hardcore ging requesten:p Toen hoorde ik m voor t eerst:D

Ik weet al welke dat is. Ik zal hem er van de week ook even opzetten! :)

p.s. zet je MSN even online ik wil je wat laten horen! ;)
Flipper01
De vocals zijn in het begin wat zachtjes en te veel op de achtergrond, verder is het wel een lekker duister nummer. Er mist naar mijn mening nog een echte climax, maar op zich een lekker nummer hoor
Three 'O Three
Ik vind het eigenlijk best goed. Vocals ook. :)

Echt muziek die je in een film zou kunnen gebruiken ofzo; maar dat wil je vast niet horen denk ik ;)
Switch
quote:
Originally posted by mido
Het klopt dat het nummer misschien iets overstuurd is dat komt omdat hij iets te hard gemasterd is.... Maar door je uitspraak over hardcore stemmetjes weet ik dat jou muziek kennis in je kontzak zit....

Die stem is NIET gepitched. Het is een kinderstem.....

ja dank je hoor
jij vraagt feedback, ik geef het
en kinderen klinken ook als mickey mouse :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland