return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Audio Culture - Kero Hireyo (Vocal trance)

mido
quote:
Originally posted by magrec
Ik vind het intro gedeelte erg lekker.
Beetje duistere sfeer die je maakt.

Die break vind ik net iets te cheeky maar wel goed gedaan.
Ik vind juist vocalen en melodie wel bij elkaar passen. Grappig sfeertje ondankt een kinder stem toch niet echt super happy maar wat duisterder (behalve de break). Dat met die trommel samples vind ik ook niet verkeerd.

Vind hem eigenlijk best wel ok.

wrom mag je hem niet uitbrengen?
of mag ik dat niet vragen
;)

Dat mag je wel vragen hoor! :)

Ik ben met mijn tracks bezig met Don Diablo en hij wilde hem graag uit laten brengen. Want hij vond hem vet en anders als andere trance nummers. Het probleem was zo dat we de samples van Cirque Du Soleil hebben gebruikt.

Na netjes hun de nummers (we hebben er meerdere gemaakt met vocals van hun) te hebben toegestuurd kregen we bericht terug van hun dat ze liever niet hebben dat we het op een label uitbrengen in Nederland. Ze willen het nummer namelijk misschien later gebruiken op een compilatie van hun zelf.
Optimus
ik vind m wel lekker klinken hoor:) Maar er is nog 1 nummer die ik echt super vind!:) Hoop dat ik daar nog iets over hoor:)

En Maikel haal die screenshot.jpeg ervanaf of beveilig het aap!!
mido
quote:
Originally posted by Optimus
ik vind m wel lekker klinken hoor:) Maar er is nog 1 nummer die ik echt super vind!:) Hoop dat ik daar nog iets over hoor:)

En Maikel haal die screenshot.jpeg ervanaf of beveilig het aap!!

Welk nummer bedoel jij dan die jij zo super vind???

En hij is weg hoor! ;)
Optimus
je weet wel, die a la AvB:)
mido
quote:
Originally posted by Optimus
je weet wel, die a la AvB:)

Denk denk, Ik zou het echt niet meer weten.....

Ik maak zoveel nummers de laatste tijd. whehe

Hoe heet hij??? Weet je dat nog??? Dan post ik hem misschien ook wel even.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland