return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Armin gaat 'Motorcycle - As the Rush Comes' Remixen!

tango
Check

http://www.tranceaddict.com/forums/...le&pagenumber=7

En dan mijn post, en effe naar de datum kijken.......oud nieuws dit man :p

en over marco v remix van 3rd earth:

Title 3RD EARTH
Artist SOLAR STONE VS SCOTT BOND
Label ID&T
Label Code 700
To Be Released at : 01 July, 2003
Box Number W23532

Available in stock : Will arrive at : 01/07/2003

Track Information
A1 ORIGINAL
B1 MARCO V REMIX

grtz,
TNG
eieregooie
Ik hoop dat die Armin remix van As The Rush Comes heel anders wordt dan die ene die we nu allemaal kennen :) Want daar moet je idd eigenlijk niet aan zitten... Wereldplaat! Maar, zoals RV al zei... Beautiful Things is nog een stuk beter... Die 2 zijn echt me favo tracks op dit moment :)
DJ_Siesta
en ik ben het dan ff HELEMAAL EENS met Partyhardy!!!:):)

btw die slipstream is FATGEIL, wat eennummer. poeh
moogwai
Ik ben ook zeer benieuwd naar wat Armin van As The Rush Comes heeft gebakken... natuurlijk kan het origineel niet overtroffen worden het kan hoogstens "anders" overtroffen worden. Goed voorbeeld is the ROC project - Never.. de Tiesto remix vind ik echt top en de Filterheadz Remix is ook zwaar goed en ze vullen elkaar ook nog eens goed aan. Een buitenstaander zou het niets eens opmerken dat dit in feite hetzelfde nummer is.

Vorig jaar vond ik Armin de beste van ons magic trio (Tijs, Ferry, Armin) met zijn producties/remixes.. en dit jaar vind ik Tijs en Ferry weer beter dan Armin... terwijl Armin's album dit weer in een klap kan veranderen want die tracks op z'n album sampler zijn ook erg goed, terwijl deze zeer waarschijnlijk niet eens op zijn album komen te staan. In ieder geval is het zeker een topjaar van hun.

quote:
Originally posted by TranceFool

Marco V gaat Scott Bond v Solar Stone - 3rd Earth remixen :tongue3

Hmmn.. ik vind de laatste tijd Marco V's producties/remixes een stuk minder. Die remix van Coldplay is eigenlijk niet zo bijzonder... de break met het herkenbare Coldplay deuntje is natuurlijk erg lekke, maar voor de rest is het gewoon de BOOM BOOM bass van Marco V. Hetzelfde geld voor echoes (V.ISion remix), Solarize en C:/del *.mp3.. deze vind ik ook niet echt bijzonder. Maar goed, als deze in een tent met goed geluidssysteem wordt gedraaid ga ik ook uit mijn dak.. het zijn wel echte nummers waarbij je niet stil kan blijven staan :D Maar "luistermuziek" vind ik echt niet...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland