|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
En waar slaat dit op? |
Waarschijnlijk probeert hij je duidelijk te maken dat hij het niet helemaal eens is met jou eerdere uitspraak. Toch? |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
<uitleg> |
Lol ok! :toothless
Goed, Shane54 = de ASOT-achtige platen Shane, maar niet de Shane - Too Late To Turn (ook al kwam die in ASOT :D).
Wat voor muziek maakt normale Shane dan? |
|
|
| Chicane |
Mag ook iets meer onderbouwd zijn als je dan toch gaat flamen :D
Maar goed is allemaal offtopic gezever, kusje en ta ta :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Chicane
En waar slaat dit op? |
Dit slaat op het feit dat nummers als Rising Star - Clear Blue Moon, Perpetuous Dreamer - The sound of Goodbye en Shane - Too Late To Turn (Armin van Buuren remix) echt 1000x beter zijn dan Blue fear en Future Funland en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze vele malen beter geproduceerd zijn! :cool:
en "Armin's sound is niet meer zoals voorheen"
goed dat is jouw mening maar die vind ik nergens op gebaseerd en zoals Ding al inderdaad goed concludeerde; ik ben het dus HELEMAAL niet met je eens! ;) |
|
|
| Chicane |
| Mag ik je erop wijzen dat Blue Fear uit 1996 stamt toen Armin nog voor Cyber Records produceerde? Die platen die jij opnoemt zijn >2000, in 3-4 jaar tijd heeft Trance zich heel anders ontwikkeld. Ik ben helaas achtergebleven :) (geef ik toe ja) Huidige trance is niet mijn smaak |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|