|
|
| Bouma-Bros |
Er gaat een gerucht dat Paul Oakenfold weer een bezoek gaat brengen aan ons landje! :cool:
Op zaterdag 14 Juni wordt er een feest georganiseerd in de Amsterdam Studios in Amsterdam onder de naam "Heineken Thirst". Hoofdact deze avond zou Paul Oakenfold zijn, maar ik kan hier nog niks over vinden op het net enz....
Weet iemand hier meer over? :) |
|
|
| magrec |
Kom maar op met die leuke feestjes :)
Ik heb hier nog niets over gehoord.
Zal ff navragen.
Hoe gaat het met de busreis trouwens?
Zal deze week mijn geld ff overmaken. |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by magrec
Kom maar op met die leuke feestjes :)
Ik heb hier nog niets over gehoord.
Zal ff navragen.
Hoe gaat het met de busreis trouwens?
Zal deze week mijn geld ff overmaken. |
Offtopic Magrec. Vragen over de busreis worden gesteld in de daarvoor bestemde thread.... :p |
|
|
| magrec |
Nah vooruit dan maar:
Paul Oakenfold coacht Nederlands dj talent tijdens Found @ Thirst tour
Paul Oakenfold is een van ’s werelds beste dj’s en wordt ook wel de godfather van de dance genoemd. Hij en Danny Rampling waren de eerste Engelse DJ’s die de house-vibe van het Spaanse hippie eiland Ibiza oppikten en via Engeland naar het Europese continent brachten.
Oakenfold heeft als dj coach met de Found@Thirst tour het afgelopen jaar grote successen gevierd in o.a. Bangkok, Dublin, Tokio, Hong Kong, Sao Paulo. Het Thirst evenement strijkt in mei en juni in Nederland neer. Samen met een complete line- up van erkende nationale en internationale dj’s gaat Nederlands dj-talent gedurende vier voorrondes in het clubcircuit om een plek in de finale strijden. Tijdens die finale, die op een zeer exclusieve locatie gehouden wordt, zal een vakjury voorgezeten door Paul zelf, bepalen wie de volgende nacht samen met Oakenfold mag schitteren op het slot-event van de Nederlandse Found@Thirst Tour.
Paul Oakenfold...
De voorrondes van Found@Thirst vinden plaats in Amsterdam (Vak Zuid) op zaterdag 10 mei, Rotterdam (Nighttown) op donderdag 15 mei, Utrecht (Storm) op donderdag 22 mei en Maastricht (Nightlive) op zaterdag 31 mei. De finale vindt plaats op vrijdag 13 juni in de Heineken Experience in Amsterdam. Als klap op de vuurpijl wordt de tour afgesloten met het slot-event dat plaats vindt op zaterdag 14 juni in Amsterdam Studios in Amsterdam.
Iedereen kan de voorrondes van de Found@Thirst contest bijwonen, de prijs voor een toegangskaart bedraagt 10 euro. Kaarten voor het slot-event kosten 22,50 euro en de finale is voor invites only. YorinFM zendt het slot-event op 14 juni live op de radio uit. DJ’s die tijdens de voorrondes hun draaikunsten ten gehore brengen zijn en o.a. Johan Gielen, Marco V, Erick E, Sister Bliss, Sneak, Roog, Remy. Tijdens het slot event zijn naast Paul Oakenfold onder andere Mr. C, E-Smoove, Roog en Laidback Luke van de partij en de complete line-up van het slot wordt vanwege het exclusieve karakter pas later in de maand bekend gemaakt.
Talentvolle dj’s die zich willen aanmelden voor Found@Thirst kunnen dat nog enkele dagen doen via www.heinekenmusic.com.
Voor de voorronde in de Amsterdamse Vak Zuid mag Partyscene.nl kaartjes wegegeven. Kijk snel bij de WINNEN rubriek.
Amsterdam: zaterdag 10 mei, 22.00 – 05.00
Vakzuid, Olympisch Stadion 35
Line up: Erick E, Steve Mac, Tony Thomas, Victor Coral |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|