|
|
| Bouma-Bros |
Kan je je nog voor die contest opgeven? Die link werkt namelijk niet als je op "Entry Form" klikt (in Netherlands section)....
??? |
|
|
| Bouma-Bros |
Heeft er al iemand meer info kunnen vinden over dit feest? Bijvoorbeeld iets over voorverkoopadressen? Ik weet alleen dat het feest € 22,50 gaat kosten.
Voorlopige line-up:
*Paul Oakenfold
*Cor Fijneman
*Emjay
*Mr. C
*Roog
*Laidback Luke
Amsterdam Studios dus op Zaterdag 14 Juni. Zullen wel 2 zalen worden.
Iemand die meer weet?? |
|
|
| Bouma-Bros |
Krijg net bericht dat mijn brother Sander (DJ ElSandro ;)) a.s. zaterdag 31 mei is uitgekozen om mee te doen aan de contest van Paul Oakenfold (Heineken Thirst Tour) in de Nightlive in Maastricht!
Hij draait in de kleine zaal met 3 andere contest DJ's. In de grote zaal is de line-up ook niet verkeerd:
*Per
*Sister Bliss
*Remy
*Pako & Frederik (Live)
Dus als jullie in de buurt zijn kom gerust ff langs! :D Kaarten kosten € 10,-
Grtz, Sido |
|
|
| SnuggLe |
Sorry, ben het weekend al bij Montana in de Asta.
Succes met draaien iig.
Toch wil ik Remy wel graag weer een keer zien draaien.
Gisteren was ik in de Buddha Bar / Catacombe in Den Haag, waar de laatste editie van DoubleM (Mellow Moods) was, voordat dit concept naar de Asta verhuist.
Peter van Leeuwen en Remy draaide er, samen met nog een DJ. Maar wij gingen om 01:00 uur weer weg, moest vandaag weer werken etc, en Remy was nog niet aan het draaien. Wel jammer.
Ook een vette tent, die Buddha bar. En het publiek...MAMMA MIA. Ik heb nog NOOIT EVER EVER ergens zoveel mooie vrouwen bij elkaar gezien. Man/Vrouw verhouding 1/2 ofzo, en mooi dat ze waren. Super :)
Amen, dat moest ik even kwijt.
Nu dus maar naar DoubleM in de Asta, 24 juni ofzo draait Michel de Hey er, entree 3 euro (dinsdag!). Wie gaat er mee? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|