|
|
| Switch |
koop dan godverdomme ook cd's en blijf niet constant de leech-knop indrukken!!!!
als er meer cd's worden verkocht zullen uiteindelijk de platenmaatschappijen ook overstag gaan en de prijs van cd's verlagen. 't is een vicieuze cirkel.
bovendien zullen deze virussen denk ik alleen maar bij de "grote" celebrities gebeuren, die trekken per slot de meeste bandbreedte.
en bovendien is het in nederland verboden om schade te verrichten aan andermans eigendommen, inclusief computers. dus mocht het in nederland gebeuren, kun je er op prat gaan dat er hoge schadeclaims richting de RIAA gaan, en daar hebben ze ook geen zin in.... |
|
|
| Original |
En er zullen weer hackers (of wat je ze ook wil noemen) zijn die hier weer keihard tegingaan met vanalles en nog wat.(net als met die website van madonna etc.)
Maar mischien zijn dit gewoon loze woorden om mensen bang te maken.
en Switch.. laten zei eerst maar is beginnen met de prijs te verlagen, ik betaal al jaren elke keer rond de €20 voor zon schijfje.
De prijs is altijd te hoog geweest!
p.s als ik een cd echt goed vind koop ik em ook hoor. |
|
|
| Djeebie |
Ik vraag me af of ze dit ook daadwerkelijk in de praktijk gaan brengen. Denk het eerlijk gezegd niet.
Maar stel dat ze het wel doen en je computer gaat, al dan niet tijdelijk, naar z'n grootje na het afspelen van een besmet mp3tje. Hoe kan je bewijzen dat het mp3tje besmet was en of het van de RIAA, of een overeenkomstig bedrijf, afkomstig is? Zit je daar weer mee. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Switch
koop dan godverdomme ook cd's en blijf niet constant de leech-knop indrukken!!!!
als er meer cd's worden verkocht zullen uiteindelijk de platenmaatschappijen ook overstag gaan en de prijs van cd's verlagen. 't is een vicieuze cirkel.
|
:o :o
Lesje economie nodig?
Dat slaat echt nergens op hoor. cd's worden niet goedkoper omdat ze erveel van verkopen. Kwestie van vraag en aanbod. Alleen vertikken ze het nu om de prijs van een cd echt te verlagen. Pas als de cd's goedkoper zullen worden zal de verkoop van cd's weer aantrekken. |
|
|
| DjRV |
| lol,broodje aap 4 life |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|