return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Afterburn - Summersun = Blue Fear 2003 of toch niet??

MarkzMan_X
Excuses voor dit vage topic. Ik ga er vanuit dat de meesten van jullie nog even aan het "ont-kateren" zijn. Prima.
Voor degene die dat niet zijn:

Whats the deal with Afterburn - Summersun??? Ik de hele tijd maar denken dat het Blue Fear 2003 is (zo klinkt het toch ook!). Totdat ik opeens een ASOT/Ferry C World Tour tracklist zie, is het een plaat van Afterburn. Is dit een AvB alias?
Ik snap er echt niets van, want die versnelde bas naar de climax is echt typisch Armin (hetzelfde als bij Sunburn).

Wie-o-wie weet het antwoord op het raadsel.
Glaniskanis
Nee nee
Afterburn is niet een AvB Alias
Afterburn = Agnelli & Nelson
beter bekend van classics als Hudson Street en Everyday

Afterburn had in 99 (ofzo) al een gigahit met Fratt Boy / North Pole en ze zijn nu dus terug met Summer Sun

Blue Fear 2003!! heeft Armin al is gedraaid in zn show (voor zover ik weet) dus probeer die liveset maar eens te vinden
Cosmic Guy
Blue Fear 2003!! heeft Armin al is gedraaid in zn show (voor zover ik weet) dus probeer die liveset maar eens te vinden [/QUOTE]

Jep, in ASOT 91 of 92 dacht ik.

En ik vind het nummer juist veel lijken op Mauro Picotto - Like this (of eerder andersom, want Blue Fear is ouder).
Biohazard
Tjek ook Afterburn - Fratty Boy

:)
moogwai
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
En ik vind het nummer juist veel lijken op Mauro Picotto - Like this (of eerder andersom, want Blue Fear is ouder).

Er zijn tal van nummers die ongeveer dezelfde melodie hebben. Scooter - Weekend lijkt ook op Push - Strange World om er maar een te noemen.

Eigenlijk is het beste opmerkelijk dat er toch altijd weer een "nieuwe" melodie gevonden wordt... deze moeten toch wel een keer opraken zou ik denken :D

Vind summersun trouwens niet echt een geweldig nummer.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland