return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Fan, så patetiskt.

Icarus
Om de tror att de kan dra till sig positiv uppmärksamhet genom att se ut som en skvallerblaska så är de helt fel ute. Jag är så trött på de här clownerna. Är det något jag hatar att få i brevlådan (jag har inget mot reklam) så är det just den här skiten. Om jag bara visste vem som tillverkade alla satans häften jag får i brevlådan...

:rolleyes: :rolleyes:
Dioxys
jag får själv en hel brevlåda full varje dag.. finns inget slut på de där jävla reklamerna :(:whip:
reveal
quote:
Originally posted by Dioxys
jag får själv en hel brevlåda full varje dag.. finns inget slut på de där jävla reklamerna :(:whip:

ett bra knep är att sätta upp en "reklam undanbedes-skylt" ;)
ScuL
I Holland har vi den så kallade 'Ja/Nej' och 'Nej/Nej' stickers..
De kan man klistra på dörren lr brevlådan.

* När man har en 'Ja/Nej' sticker då får man in gratis tidningar (lokalt) i brevlådan men ingen reklam.
* När man har en 'Nej/Nej' sticker då får man in ingenting i brevlådan.
* När man har ingen sticker då får man allt. (Alltså post, reklam och tidningar)

Det e en helt bra lösning tror jag :)
Om en reklamföretag brytter ordningar och skickar reklam trots att man har en sticker på dörren då kan man ringa polisen och blir de bestraffat. :D
TrancE_GyLLe
vadå.. förstår inte varför alla är så upprörda...de fanns ju sex/porr arkilkar i den juh......

men seriöst så skulle jag åxå sätta in min produkt i en sådan om jag hade nån kanon produkt.. alla försöker ju bara sälja sina produkter.... vill man inte läsa den så släng den direkt.. d är ju inte så jobbit att ta upp den från brevlådan å öppna soppen å slänga den... d är min åsikt iaf....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden