return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Fan, så patetiskt.

Icarus
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
vadå.. förstår inte varför alla är så upprörda...de fanns ju sex/porr arkilkar i den juh......

men seriöst så skulle jag åxå sätta in min produkt i en sådan om jag hade nån kanon produkt.. alla försöker ju bara sälja sina produkter.... vill man inte läsa den så släng den direkt.. d är ju inte så jobbit att ta upp den från brevlådan å öppna soppen å slänga den... d är min åsikt iaf....

Men att sno layout av "Se & Hör" är ändå bland det lägsta man kan göra.
zamson
klart dom tar en design som är snygg. jag menar vem vill inte kopiera en snygg och banbrytande tidning? :crazy:
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Icarus
Men att sno layout av "Se & Hör" är ändå bland det lägsta man kan göra.

:stongue:
AnD
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
men seriöst så skulle jag åxå sätta in min produkt i en sådan om jag hade nån kanon produkt.. alla försöker ju bara sälja sina produkter.... vill man inte läsa den så släng den direkt.. d är ju inte så jobbit att ta upp den från brevlådan å öppna soppen å slänga den... d är min åsikt iaf....

Håller helt med där.
Man kan ju alltid sätta upp en "Ingen reklam, tack" skylt.

Sen att designen är "snodd" från Se & Hör är väl en annan sak. Jag tycker att den var ganska fin ;)
morakickers
en variant ganska många kör med är ju skylten "Ingen reklam men gärna samhällsinformation" eller ngt i den stilen. jag har självt levt utan reklam men nu bor jag i andra hand hos en person som vill ha reklam - det är ju JÄVLIGT sällan det är ngt man har intresse av.

särskilt om man har internetanslutning (vilket jag tror vi alla har), då kan man ju lätt kolla in alla produkter/priser som behövs.

och tänk på vilket slöseri med papper... usch!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden