|
Tiesto in Denver, USA
|
|
|
| Shadow |
| Ik ga volgende week 2 weken naar Amerika toe om wat vrienden op te zoeken. Om precies te zijn in Denver, Colorado. De reis is al paar weken geleden geboekt. Kwam ik er vorige week achter dat Tiesto op 21 mei in Denver draait!! Is dat toeval of niet? Ik kon mijn ogen niet geloven. Gister dus gelijk maar kaartjes besteld via internet. Lijkt me echt super om Tiesto eens in Amerika te zien draaien. Hoop dat hij daar toch wat meer trancy draait dan hij hier de laatste tijd doet. |
|
|
| Djeebie |
| Nou, heel veel plezier zal ik dan maar zeggen :) Lijkt me ook best wel leuk om in Amerika zoiets mee te maken. Is toch heel anders dan uitgaan in Nederland. |
|
|
| MaGiK54 |
God ik zag die titel en ik dacht, das weer zo'n losgeslagen Amerikaan die ff moet melden dat Tiesto in zijn stad kwam :D
Veel plezier in de States em doe de groeten aan Tijs :D
Ik heb Australië in de planning tzt en dan wil ik het zo plannen dat er in Perth een Tiesto of een Armin of een andere topper draait. |
|
|
| Shadow |
| haha, nee moet je teleurstellen, ben geen losgeslagen amerikaan. Maar zal dat tegen mijn amerikaanse vriendjes zeggen haha. Is voor hun de eerste keer tiest live, heb ze al helemaal lekker zitten maken, ze zijn erg benieuwd. Maar eerst zaterdag nog |
|
|
| Creamfields23 |
[QUOTE]Originally posted by MaGiK54
God ik zag die titel en ik dacht, das weer zo'n losgeslagen Amerikaan die ff moet melden dat Tiesto in zijn stad kwam :D [QUOTE]
LOL Ik dacht precies hetzelfde!!! Hey Shadow is toch vet zo ver weg en toch thuis met Tiësto voor je neus:D :D :D
Ik vraag me af hoe dat gaat daar in Amerika. Dan bedoel ik de sfeer en zo en hoe die mensen daar uit hun dak gaan.
Tell all about it when U get Back!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|