return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Tiesto in Denver, USA

tijs08
echt een top report Shadow!! Je hebt je avond echt super beschreven! alsof ik er zelf bij was! Waanzinnig lijkt me dat om eens mee te maken daar ver in de US!

Ik weet nog toen ik 2 jaar geleden in New York was, toen kwam Summerbreeze net uit.. hing de hele etalage van de Virgin op Times Square vol met posters van Tiesto.. ik snap dus precies wat je bedoelt met het 'troste gevoel'

ps. ken je een site van die club? wil er wel eens pics van zien.. lijkt me namelijk ook echt een brute tent om te zien!
Shadow
quote:
Originally posted by raoel
Toch komt tiësto nog steeds als normale kerel over.
Vaak hoor jev verhalen dat artiesten met dergelijke status naast zun schoenen gaan lopen, volgens mij is dat bij tiësto totaal niet het geval.

Wel een eg cool report trouwens, gaaf om te horen dat hij daar zo populair is.

Ik ken hem natuurlijk verder niet, maar volgens mij is Tiesto inderdaad helemaal zichzelf gebleven. Hij nam ook gewoon de tijd om even met mij te praten, nadat hij oeen dik half uur hand tekeningen uitgedeeld had (en hij moest stoppen omdat iedereen om 2:00 uit de tent moest zijn). Hij komt eerder verlegen over en het lijkt net of hij nog elke keer verbaasd is dat hij zo populair is.
Shadow
quote:
Originally posted by Creamfields23
Vet man, voelde de vibe hiero onder het lezen. En Btw wat was je openingszin die nacht bij de chicks: Hey I'm from Holland how are you Doing, knipoog!:D

haha, heb dat aan het begin van de avond gedaan en heel de avond werd ik belaagd door alle mooie Amerikaanse vrouwtjes, moest ze echt van me afslaan haha

Jammer genoeg was het bovenstaande een mooie droom, maar het was wel zo dat elke keer als ik tegen iemand zei dat ik uit Nederland kwam ze me gelijk met grote ogen stonden aan te kijken en ik nog net niet werd omhelsd alsof ik Tiesto zelf was. En dan zag je ze ook naar hun vriendjes lopen en naar me wijzen en dan keken al hun vriendjes ook met grote ogen naar me. Was wel grappig. Dus zo voelt het om bekend te zijn haha
Shadow
quote:
Originally posted by tijs08
echt een top report Shadow!! Je hebt je avond echt super beschreven! alsof ik er zelf bij was! Waanzinnig lijkt me dat om eens mee te maken daar ver in de US!

Ik weet nog toen ik 2 jaar geleden in New York was, toen kwam Summerbreeze net uit.. hing de hele etalage van de Virgin op Times Square vol met posters van Tiesto.. ik snap dus precies wat je bedoelt met het 'troste gevoel'

ps. ken je een site van die club? wil er wel eens pics van zien.. lijkt me namelijk ook echt een brute tent om te zien!

Maakten ze 2 jaar geleden ook al zoveel reclame voor Tiesto? Jeetje, lachen. Dacht dat ze dat nu alleen deden omdat hij nummer 1 van de wereld is. Maar je weet dus hoe dat voelt, dat je dan toch best wel trots ben en het eigenlijk uit zou willen schreeuwen dat die jongen op die poster jouw landgenoot is haha

Ik heb even gezocht en dit is de website: http://www.the-church.com
Dan moet je de virtuele tour even doen, dan krijg je wel een redelijk idee van de club, alhoewel de plaatjes niet zo heel duidelijk zijn. Is trouwens wel een leuke tour, je kan zelf de camera besturen. Ik heb alleen nog geen plaatje van de buitenkant gezien. Dat is wel jammer, want dat was juist het mooiste.
eieregooie
Mooie tent zo te zien :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland