return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Voor mensen die classics zoeken maar niet kunnen vinden:)

DJ_Siesta

Veel DJ's, producers en andere muziek liefhebbers willen graag een vinylplaat van een bepaalde productie of muziekstuk hebben.

Tot voor kort waren hier slechts 2 mogelijkheden voor:

Het directe persen van een plaat bij een platenperserij, maar met een minimale afname van 300 stuks, of
Het laten snijden van een lakker die na ca 15 keer afspelen onbruikbaar wordt. Het afnemen van de kwaliteit heeft ermee te maken, dat een lakker die gemaakt is van was zeer zacht is en de naald de groeven gedurende het afspelen steeds breder maakt.
Wij hebben nu de unieke mogelijkheid om een vinylplaat te maken, vanaf 1 stuk met de levensduur van een gewone langspeelplaat.

de oplossing??

www.myownrecord.com

50€ voor een plaat, valt nog mee d8 ik zo

Groetn

-----EDIT--------
Je kunt zelf kiezen dus wat je erop wil zette zegmaar, je stuurt een audiofile op, je kunt dus ook bijv je eigen productie laten persen.
-----EDIT--------
JunKX
Leuk systeem op zich, maar kan dit wel ivbm copyrights? Je kan toch niet ff met de bijvoorbeeld de nieuwe Midway naar binnen lopen (die je 3 minuten daarvoor hebt gedownload) en hem laten persen?

€50... Mja als je 4 minuten per kant wil. En dat wil je niet, tenzij je een plaat wil met radio edits :rolleyes:

(BTW, 9 minuten per kant kan ook, maar dat kost je dan €75,-)
kreischer2000
spam:D
DJ_Siesta
JunKX denk dat het wel kan, tis zelfde als met CDR
total woot
Kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij kan dit al JAAAAAAAREN bij Mid-Town op de Nieuwe Binnenweg (Rotterdam...)

zo uniek is dit volgens mij niet.

Grtz
WooT

ps.
Daarnaast is t -denk ik- erg moeilijk om n rip te vinden die de kwaliteit heeft die je nodig hebt...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland