return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--

arj1o1
quote:
Originally posted by MaGiK54
Lekker belagrijk. Je zit de hele tijd te klagen dat je te jong bent voor feesten, je hebt er zelf een draadje over gestart. Nu is er eindelijk een feest met Tiesto, Marco V, Cor, Dazzle enz en het feest is in het openbaar en gratis, zit je weer te klagen dat het te ver is. Ik niet begrijp :conf:

Zo kom je natuurlijk nooit ergens. Denk dat het een klein anderhalf uurtje is met de trein van A'dam naar Breda, dus sleur een stel vrienden mee en ga gewoon :D ;)

juist ja ik ben dan ook 17 en ga ook gewoon als het gratis is betekent dat dus ook geen controle! (hmpf maar ook 14-jarigen maar ja, zo oud ben ik zelf nou ook weeer niet maarja)
Blik
het is idd nog geen 2 uur met de trein, je kunt altijd een kaartje met korting kopen aangezien er toch altijd wel studenten in de trein zitten, ben je misschien 16 euro kwijt aan een treinkaartje. Maar dan heb je wel marco v en tiesto...

als je kunt gewoon gaan
MaGiK54
quote:
Originally posted by arj1o1
juist ja ik ben dan ook 17 en ga ook gewoon als het gratis is betekent dat dus ook geen controle! (hmpf maar ook 14-jarigen maar ja, zo oud ben ik zelf nou ook weeer niet maarja)

Das zo wie zo een klein nadeel van dit soort evenementen, iedereen komt erop af, dus ook alle baggerzakken uit de stad, alle 14-jarige BrEEzAh-sletje (eigenlijk is dat wel geil :crazy: ) Maar lekker belangrijk, gratis is niet betalen dus leuk :D
Partyhardy!
Echt niet te geloven dit weer! :( altijd weer die gemeentes met hun gezeur! :(

Tiësto mag niet op Chasséveld

Gepost op 17-05-2003 18:51

Zoals wij eerder meldden, zou de Stichting B.O.D een gratis dance-feest organiseren op het Chasséveld in Breda. Oa. Marco V en Dj Tiesto zouden hier optreden, maar nu mag het feest van de gemeente Breda niet gehouden worden op het Chasséveld in het centrum.

BN/De Stem meldde het volgende:
'Zaterdag 17 mei 2003 - BREDA - Het gratis dance-evenement met dj Tiësto op 22 juni mag van de gemeente Breda niet worden gehouden op het Chasséveld in het centrum. Breda verwacht wel 30.000 mensen en dan zou daar een 'onbeheersbare situatie' ontstaan. Gekeken wordt of het parkeerterrein bij NAC geschikter is. De organisatie van het evenement heeft een week om het plan aan te passen.'

(Bron: BN/De Stem)

hopenlijk gaat het nu wél door op het NAC parkeerterrein! :)
Kakao
Hmmpf, politiek enzo weer :mad:

Dat ze 30000 mensen verwachte joh, tering. Het was wel mooi geweest zo midden in de stad. Hopelijk gaat het nog wel door! Weekej wachten dan maar :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland