return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--

Jesse
In het park zullen de komende jaren steeds minder feesten/festivals etc gegeven worden omdat het slecht is voor het park. Niet qua vervuiling maar de grond wordt er harder van wat zeer slecht is voor het groeien van de bomen etc.

Tiesto had trouwens al eerder het plan om een gratis feest te geven in Breda, tijdens de Tiësto Solo's-tijd. Maar de gemeente kwam te laat met toestemming dus ging dat feest niet door. Maar nu wel!

O en Chasséparking: je hebt beneden en boven parkeerplaatsen...misschien het Outdoor & Indoor principe? ;)
Jesse
Het staat al in de BN - De Stem (Regionale krant hier)

Link naar de Stem

quote:

Dinsdag 06 mei 2003 - BREDA - Dj Tiësto is zondag 22 juni de hoofdact op een gratis toegankelijk dancefestival in Breda. De party in de open lucht is een initiatief van de Dordtse stichting Boulevard of Dance en wordt grotendeels door de gemeente Breda gesubsidieerd.

Het is voor het eerst sinds zijn uitverkiezing tot 'beste dj van de wereld' dat dj Tiësto (Tijs Verwest) weer in zijn geboorteplaats te zien is. Het afgelopen jaar was de met prijzen overladen dj vrijwel continu op tournee.
Zijn optreden in Breda is te danken aan een aantal danceliefhebbers uit Dordrecht, verenigd in de stichting Boulevard of Dance (B.O.D.). De stichting heeft de afgelopen drie jaar dancefestivals in de open lucht georganiseerd in Dordrecht. Het succes was zo groot, dat de stichting haar idee ook in andere steden wil uitproberen.
Via contacten met het bevriende Bredase platenlabel Black Hole (van dj Tiësto) kreeg het plan gestalte om populaire trance-diskjockeys in hun eigen stad op een groot festival te laten optreden. Het subsidieverzoek van dertigduizend euro dat de B.O.D. indiende bij de gemeente Breda, werd gehonoreerd. De rest van het benodigde geld komt van sponsors en de stichting zelf.
Naast dj Tiësto zijn ook de dj's Ton T.B., Marco V., Dazzle en Cor Fijneman te zien op het Bredase festival. Dat wordt gehouden op het Chasséveld, de parking tegenover het Stadskantoor aan de Claudius Prinsenlaan. Het festival begint om 13.00 uur en is om 22.00 uur afgelopen in verband met de avondrust.

Dus het is tegenover het Chassétheather, ruimte zat!
stevesimon
quote:
Originally posted by Jesse
Tiesto had trouwens al eerder het plan om een gratis feest te geven in Breda,

hehe het wordt georganiseerd door BOD Events en mijn is neef 1 van de 3 hoofdmedewerkers. Hij vertelde mij dat tiesto gewoon 15.000 euro kost en dat hij wilde dat er ook andere mensen van zijn label zouden komen, waaronder Ton TB en Cor Fijneman.
Totale prijskaartje komt daardoor op 17.000 euro voor alle blackhole dj's en dan moet marco v ook nog apart worden betaald.

Dus echt gratis doet thijs het niet :D ;)

Greetz
Jesse
€15.000...:eyes:

en ik maar denken dat Tiesto iets terug wilde geven aan Breda...:rolleyes:
kreischer2000
quote:
Originally posted by Jesse
€15.000...:eyes:

en ik maar denken dat Tiesto iets terug wilde geven aan Breda...:rolleyes:

ik weet niet of ik dat wel wil geloven. die 15000 euro dan

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland