return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--

MaGiK54
Coool, hier ga ik waarschijnlijk wel ff langs :D
Menno
quote:
Originally posted by stevesimon
Hoe ben je hieraan gekomen?

Site BOD Events
Blik
als het ook echt op 22 juni is kan ik helaas niet, anders was ik zeker wel ff langsgeweest...
Disney
quote:
Originally posted by stevesimon
Ik heb gehoord over een black hole party op 22 juni (zondag) in Breda.
Dezelfde mensen die Boulevard of Dance hebben georganiseerd organiseren ook dit feest.
DJ: Oa Tiesto en andere dj's van zijn black hole team zoals Cor Fijneman en Ton TB.
Ook zal er een gast dj zijn van een ander label; Marco V

Het is overdag en in de buitenlucht en entree is gratis!

Damn!!!

Overdag kan ik niet :(

Benieuwd tot hoe laat ze doorgaan, misschien kan ik 's avonds nog ff komen.

Lijkt me echt relaxed. Is het nu op een of andere parkeerplaats? In een park zou wel veel beter zijn...
DJ D-Man
OMG!!! :eyes: :D :eyes:
Das bijna bij mij om de hoek!! Eindelijk eens een aansprekend feest hier in de buurt. Raar is dat eigenlijk, dat zoiets niet eerder in Breda was... We hebben hier toch Black Hole, Tiesto, Cor Fijneman, Dazzle en nog een hele zooi nieuwe talentvolle dj's, terwijl de enige plek voor dance de Spock is, waar ook niet meer dan 200 man in gaat... :(

Maar even on-topic, de Chasse-Parking is inderdaad een grote moderne parkeergarage, vorig jaar geopend, maar geen locatie voor een feest, dus het zal inderdaad wel op het Chasse-veld zijn. Een flink groot plein, als ze tenminste het hele plein gebruiken (het bestaat uit 2 delen). Het plein ligt aan de rand van het centrum, net binnen de singel. Zal best een aardig feestje worden daar :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland