|
|
| montana |
råkade lyssnade på extravadance på lördagen och voght sa att han fick corsten privata ex av punk som gåva på valborgkryssningen, voght kommer lotta ut det ex:et, vill du vinna maila voght på sebastian@nrj.se och berätta varför du vill ha detta ex.
oh yeah, voght sa att corsten ska spinna på extravadance inom en snar framtid |
|
|
| mindshooter |
| e han totalt pantad i huvudet? e han kåt på sitt jobb eller? om jag va på kryssningen och fick en sådan platta så fan " work" jag skulle behålla den själv.... alltså..fattar han inte vem corsten är? |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| men azzå ge bort ferrys platta.. ganska sepe tycker jag iaf.. jag skulle ha behållt den helt klart.. men nån lycklig själ kommer ju bli riktigt gla när hon/han vinner den å kommer säkert värdera den mer är sebastian gör!!! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mindshooter
e han totalt pantad i huvudet? e han kåt på sitt jobb eller? om jag va på kryssningen och fick en sådan platta så fan " work" jag skulle behålla den själv.... alltså..fattar han inte vem corsten är? |
Killen kanske redan sitter på ett par signade plattor...
Det lyfter ju helt klart upp showen (extravadance) om han lottar ut såna grejjer. :) |
|
|
| Goldiluxe |
| ge bort gavor till nan annan an den var menad for, suger. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|