return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
vinn corsten's privata ex av punk

montana
råkade lyssnade på extravadance på lördagen och voght sa att han fick corsten privata ex av punk som gåva på valborgkryssningen, voght kommer lotta ut det ex:et, vill du vinna maila voght på sebastian@nrj.se och berätta varför du vill ha detta ex.
oh yeah, voght sa att corsten ska spinna på extravadance inom en snar framtid
mindshooter
e han totalt pantad i huvudet? e han kåt på sitt jobb eller? om jag va på kryssningen och fick en sådan platta så fan " work" jag skulle behålla den själv.... alltså..fattar han inte vem corsten är?
TrancE_GyLLe
men azzå ge bort ferrys platta.. ganska sepe tycker jag iaf.. jag skulle ha behållt den helt klart.. men nån lycklig själ kommer ju bli riktigt gla när hon/han vinner den å kommer säkert värdera den mer är sebastian gör!!!
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter
e han totalt pantad i huvudet? e han kåt på sitt jobb eller? om jag va på kryssningen och fick en sådan platta så fan " work" jag skulle behålla den själv.... alltså..fattar han inte vem corsten är?

Killen kanske redan sitter på ett par signade plattor...
Det lyfter ju helt klart upp showen (extravadance) om han lottar ut såna grejjer. :)
Goldiluxe
ge bort gavor till nan annan an den var menad for, suger.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden