|
|
| Rinus |
Deze staat voorlopig in me planning, de sweer enzo was de afgelopen keer idd ver te zoeken en het geheel er omheen stelt idd niet zo veel voor. Maar maakt me eigenlijk niet zoveel uit, er is techno dit keer. En dat is voor mij voldoende.
Laters |
|
|
| stampertje |
vin t echt bullsjit wat hierboven allemaal staat, vorig jaar ook geweest. Echt super gezellig, weliswaar bijna alleen in de main zaal geweest. Maar ook tijens Rob en Paul was het kewl in de Classics zaal. Op die feesten komen nou een maal veel oud-gabbers etc. maar waarom zou je daar last van hebben? De nadelen van de druppelende zaal vallen echt wel weg tegen te voordelen die er zijn. Toen was het best goedkoop, het feest werd voor de eerste keer gehouden geloof ik, daarom ook was mindere aankledeing denk ik. De Sfeer wel ok, enkele sub-top DJ's was echt een goed feest toen vond ik. De lokatie was juist ideaal, gratis toilet :D .
Dit jaar maar weer gaan denk ik, zeker nu Picotto komt
later |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by stampertje
vin t echt bullsjit wat hierboven allemaal staat, vorig jaar ook geweest. Echt super gezellig, weliswaar bijna alleen in de main zaal geweest. Maar ook tijens Rob en Paul was het kewl in de Classics zaal. Op die feesten komen nou een maal veel oud-gabbers etc. maar waarom zou je daar last van hebben? De nadelen van de druppelende zaal vallen echt wel weg tegen te voordelen die er zijn. Toen was het best goedkoop, het feest werd voor de eerste keer gehouden geloof ik, daarom ook was mindere aankledeing denk ik. De Sfeer wel ok, enkele sub-top DJ's was echt een goed feest toen vond ik. De lokatie was juist ideaal, gratis toilet :D .
Dit jaar maar weer gaan denk ik, zeker nu Picotto komt
later |
Lol gezellig? Nou ja sfeer onderling was gezellig, maar als al die agressieve coke gabbers stom naar je staan te kijken heb ik het al niet meer naar je zin. Oppassen dat je niet tegen iemand aan loopt, want dan had je gelijk boze blikken. Erg gezellig idd.
En ja dat jij de aankleding op een feest niet belangrijk vind betekent natuurlijk niet dat mijn mening bull is :D Is maar net wat voor waarde je er aan hecht.
Enne zoveel voordelen had het feest niet. Het was dichtbij, maar daar is ook alles mee gezegd |
|
|
| Miss Proximus |
| degenen die gaan moeten zeker Edie Halliwell even meepakken :) |
|
|
| snitz |
| Al je het gezellig wil hebben daar dan moet je minimaal je kop kaal scheren en iets van het merk lonsdale aanhebben anders ben je meteen al een buitenbeentje. Ik voelde me op Innercity ok nie veilig tijdens DANA. Heel de avond in de main gestaan en toen kwam DANA (hoe kan het ok anders) en toen begon het agressief te worden. Toen zijn we maar gauw weggelope |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|