|
|
| tijs08 |
zo vandaag toch even de dag goed afgesloten en lekker gefeest! Dit zouden meer mensen moeten doen op dit lichtpuntje in het jaar!
Samen met Dj Lex & Three O' Three staan stampen in hartje R'dam op de beats van Rank 1 aka Pietje Bervoets en Montana! Ze draaiden beide erg goed vond ik! Rank 1 was weer heerlijk uplifting, en Montana pakte de boel goed op en haalde een aantal heerlijke techno knallers uit zijn tas.
Het was geen fantastisch weer, maar bomen zijn dan toch weer ergens goed voor :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
zo vandaag toch even de dag goed afgesloten en lekker gefeest! Dit zouden meer mensen moeten doen op dit lichtpuntje in het jaar!
Samen met Dj Lex & Three O' Three staan stampen in hartje R'dam op de beats van Rank 1 aka Pietje Bervoets en Montana! Ze draaiden beide erg goed vond ik! Rank 1 was weer heerlijk uplifting, en Montana pakte de boel goed op en haalde een aantal heerlijke techno knallers uit zijn tas.
Het was geen fantastisch weer, maar bomen zijn dan toch weer ergens goed voor :p |
Whehe idd, zo wil ik alles wel herdenken :D Met een beetje trance hier en een beetje techno daar. En voor de rest ben ik het met Tijs eens. lekker degelijk setje van Piet en lekker stampsetje van Montana, wat wil je nog meer op 5 mei :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
wat wil je nog meer op 5 mei :D |

En een beetje slaap, want m'n bovenbuurman en z'n nieuwe vriendin hielden maar niet op vannacht! Kben KAPOT! :D |
|
|
| Miss Proximus |
Weet je wat ik nou zo jammer vind: dat er 5 mei allemaal leuke dingen georganiseerd worden, terwijl er op 4 mei geen donder te doen is behalve om 8 uur even NL 2 of 3 kijken (nee, rtl4 is but).
ik vind dat men, om 4 mei weer een dag van belang te laten worden, dat er juist op 4 mei ruimte vrijgemaakt moet worden om het algemeen Nederlands besef van oorlog etc weer 'op peil te krijgen'. ik zou 4 mei een belangrijke dag vinden als ik de kans kreeg op bpaalde historische plekken in het land een kijkje te gaan nemen, en uitleg kreeg over WOII en andere belangrijke globale oorlogen. of dat ze bepaalde landelijke discussiepunten opzetten..misschien thema-tentoonstellingen... klinkt misschien een beetje vaag, maar door de individualistische kijk op 4 mei is dus het hele belang van deze dag te gronde gericht. zou je niet juist met z'n allen eens stil moeten staan bij oorlog, mensenrechten en meer van dat soort alledaags onrecht? ik heb gewoon het gevoel dat de historische waarde van 4 mei uiteindelijk, samen met de laatste oorlogs-slachtoffers, het graf in zal belanden.
over 5 mei; tja...ik denk dat je bevrijdingsdag pas echt goed kunt vieren als je eerst 4 mei goed afgesloten hebt. want wat is vrijheid als je de waarde van een bezetting niet goed kunt plaatsen?
En kunnen we ook, in plaats van ons klem te zuipen, proberen het algemeen besef te richten op die landen waar men al lange tijd geen vrijheid kent? Ik heb geen collecte-man/vrouw aan de deur gehad gister, terwijl er zoveel geld in te zamelen valt voor Afghanen, Irakezen, Joegoslaven en dergelijke...
Ik was trouwens aan het douchen om 8 uur. Want stil zijn hoeft niet per sé op de bank vind ik. Toch is er weinig meer om bij stil te staan, want ik ben ook van mening dat de slachtoffers er weinig meer van merken dat opeens half Nederland 2 minuten aan ze denkt... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|