|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by blighty
En het vergelijken van J.J. met Jean vind ik ronduit schandalig. |
Waar zie jij die vergelijking dan?
Ik vinnum meer een Engelse Gielen :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Na Qontact hoef ik Judge eigenlijk niet meer te zien...... |
Na hoeveel keer live meegemaakt hebben is dat het oordeel vellen Meneertje Fool jij de Trance ff?:D |
|
|
| DJ_Siesta |
ik snap ook niet altijd dat gekut tegen jean, damn man. die gozer kanme toch draaien, kut heej.
zegmaar |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by blighty
P.S.
Ik snap dit gedis van mensen niet op J.J. Dat gescratch op het eind kan moeilijk je mening vormen over een DJ die in het verleden geweldig gave sets heeft gedraaid die technisch ZEER in orde waren. En het vergelijken van J.J. met Jean vind ik ronduit schandalig. ALs iemand publieksvriendelijk is en in voor een grapje dat is dit Jules wel....graag wat meer argumenten voor de negatieve houding t.o.v. Jules |
Waarom ik nu niet meer zo'n hoge pet op heb van Judge Jules komt door het volgende;
Hij heeft in het verleden inderdaad erg goede sets neergezet en dus had ik hoge verwachtingen van hem :cool:
Wanneer hij dus op Qontact begint met draaien en ik tijdens zijn hele set bijna geen top momenten beleef vind ik dat slap en maakt het voor mij echt niets meer uit of hij vroeger ooit goede sets neerzette. Nummers die hij o.a. draaide;
Merge - Armageddon
That Mucho - Release me
Hi-Gate - Saxuality
Marco V - Solarize
Cosmic gate - Human beings
Fabio MC - Return Of Memory
Micheal Woods - Solex
Yomanda - Free
Mudblood - Flaming June
Three Drives - Air Traffic
Dallas Superstars - Helium
System F - Solstice (met vocal erdoorheen)
Wel okay maar niet om over naar huis te schrijven naar mijn mening. Ik heb het dus nog niet eens voor zijn scratch activiteiten.
Nog een voorbeeld; Tiësto was mijn favoriete dj eind vorig jaar. Toen ging ik naar Innercity en stelde hij mij teleur. Sander Kleinenberg daar en tegen draaide toen geweldig! Na Innercity was vervolgens Sander Kleinenberg mijn favorite dj. Ik vind dan ook dat je een dj moet beoordelen al naar gelang hoe hij draait op een party. Natuurlijk zijn het ook maar mensen en mogen ook zij fouten maken maar ik vind het niet meer dan logisch dat, nadat ik nu een slechte set van Judge Jules heb gehoord, ik wat minder over hem denk. Maar stel dat hij volgend jaar op Qontact een weergaloze set neerzet dan zit hij zo weer in mijn top5! :)
en om af te sluiten met wat Marco V ooit zei in een interview;
"je bent zo hot als je laatste dj-gig en dat is maar goed ook want dat houd je scherp" :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Donna
Na hoeveel keer live meegemaakt hebben is dat het oordeel vellen Meneertje Fool jij de Trance ff?:D |
1x :p
zal em tuurlijk nog wel een kans geven maar zal niet voor hem naar een feest gaan, niet meer. op qontact had ik hoge verwachtingen van em en die heeftie echt totaal niet waargemaakt, vandaar. Ik hoorde dat in Eindhoven ook niet echt een beste set heeft neergezet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|