return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Reclaim Law And Order !
View this Thread in Original format
NordLight
Och så var det dags igen. Reclaim the streets/city eller va fan dom heter har slagit till igen. Vad är det för fel i huvudet på dessa idioter?!? Den här gången har de demolerat delar av Kungsgatan & Stureplan. Är det någon som kan upplysa okunniga mig om vad är det för budskap som skall nå fram? För jag fattar fan ingenting! Det enda jag har i behållning av dessa apor är att de maskerar sig, vandaliserar och är loosers i största allmänhet.

NL out:mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Dioxys
jag och vizay som skulle gå efter dem med plur skyltar :(

men det regnade så jag orkade inte :p
XLA
åfan, ser detta på TV3 nyheterna just i detta nu (nej, jag kollar inte på TV3s nyheter med vilje, väntar på Oz)
Fan ta Reclaim the Streets/City/whatever, de ger fredliga anti-kapitalister som jag ett dåligt namn. Skulle villja mörda dem med hammare och skära :P
NordLight
quote:
Originally posted by Dioxys
jag och vizay som skulle gå efter dem med plur skyltar :(

men det regnade så jag orkade inte :p

Plur skyltar ?
NordLight
quote:
Originally posted by XLA
åfan, ser detta på TV3 nyheterna just i detta nu (nej, jag kollar inte på TV3s nyheter med vilje, väntar på Oz)
Fan ta Reclaim the Streets/City/whatever, de ger fredliga anti-kapitalister som jag ett dåligt namn. Skulle villja mörda dem med hammare och skära :P

Är det anti-kapitalism de vill proklamera?
Aendy
Har sagt det förr... kommer säga det flera gånger igen.

Vill man ha en fungerande organisation: HÅLL RENT I DE EGNA LEDEN!

"Vi är fredliga men all uppmärksamhet riktas till folk som inte har med vårat budskap att göra."
Tråkigt för er... börja rensa!
Vizay
nordlight: jag å dioxys hade på planer att gå med en PLUR skyllt eftersom vi egentligen inte har något att demonstrera för så vi tänkte sprida lite allmänt fredligt budskap...men de va för regnigt som sagt

men jag spyr fanimej på dom där jävla AFAsvinen som springer runt å demolerar våra städer för rent nöjes skull....äckligt e vad det är...äckligt och avskyvärt :mad: :whip: :mad: :whip:
NordLight
quote:
Originally posted by Vizay
nordlight: jag å dioxys hade på planer att gå med en PLUR skyllt eftersom vi egentligen inte har något att demonstrera för så vi tänkte sprida lite allmänt fredligt budskap...

Sprida fredligt budskap är nice, och sorry om jag är lite obildad i ämnet...men vad är en PLUR skylt?

NL
Vizay
haha ingen fara...nån gång ska man lära sig nått nytt ju :)

asså PLUR e ju Peace Love Unity Respect...typ Ravekulturens huvudbudskap en gång i tiden :)

en PLURskylt e helt enkelt en skylt som det står PLUR på ;)
NordLight
quote:
Originally posted by Vizay
haha ingen fara...nån gång ska man lära sig nått nytt ju :)

asså PLUR e ju Peace Love Unity Respect...typ Ravekulturens huvudbudskap en gång i tiden :)

en PLURskylt e helt enkelt en skylt som det står PLUR på ;)

Aha !:D

NordLight
quote:
Originally posted by Aendy
Har sagt det förr... kommer säga det flera gånger igen.

Vill man ha en fungerande organisation: HÅLL RENT I DE EGNA LEDEN!

"Vi är fredliga men all uppmärksamhet riktas till folk som inte har med vårat budskap att göra."
Tråkigt för er... börja rensa!

Var precis inne på Gatuaktionens hemsida och läste lite. Ja... jag kan väl inte säga att jag delar deras åsikter, men de får tycka vad dom vill, så länge de håller sig till demokratiska spelregler.

Jag tror inte ett dugg på att det är några få bråkstakar (som bara råkar ansluta) som ställer till det utan att organisationen uppmanar till vandalism, klotter m.m. I deras artikel "Att tänka på inför en gatufest" påminns man om att ta med "Spray, målarfärg, kritor".Det finns inget led att hålla rent. Det är smutsigt från början till slut.
Mirv0
Detta händer när fritids gårdarna stänger

:rolleyes: :rolleyes:

Ännu ett bevis på att världen är full med idioter

tragiskt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement