return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Mayday verslag + foto's!

Switch
woei vet reportje snugs en jp
hmm volgend jaar maar ook die kant op :)
Biohazard
Die Chris Liebing is echt gek :p

Ik kon hem op de live streams goed zien. Hij draaide super en ik heb denk ik nog nooit een DJ zo uit zn dak zien gaan. Wat hij met zn KAOS pad kan is trouwens ongeloofelijk :eyespop:
franzelare
super man! jammer dat ik niet mee ben geweest maar ik had het echt niet getrokken!!
basd
quote:
Originally posted by jploveparade
Oh niks bijzonders... :p

De vermoeidheid sloeg behoorlijk toe dus gingen we zitten en dan heb je tijd om over van alles na te denken. Normaal ben ik vrij nuchter, maar gezien de fantastische twee dagen (29 en 30 april) met Sunshine, NetX en Lunchy kwamen er toch wat emoties los. Blank & Jones draaiden ook net de muziek om het allemaal nog eens te versterken :)

Het feit dat je met mensen om kunt gaan die je nog nooit van je leven hebt gezien (het TA gevoel) is op zich al heel mooi, maar dat je bij sommigen het idee hebt dat je elkaar al jaren kent is toch wel heel speciaal. Daarbij kwam ook nog eens het ongedwongen gesprek met PvD op Qontact en ons weerzien op Mayday.

Omdat alles precies op zijn plaats viel (de stemming, de mensen, het feit dat je je geen zorgen hoeft te maken over de Polizei) maakte het al niet eens uit wat er voor muziek werd gedraaid. Die was echter ook perfect dus toen sprong er een emotionele snaar.

Toen ik met Lunchy daarover praatte gaf hij toe precies hetzelfde positieve gevoel te hebben. Heerlijk moment :)

SnuggLe hier op BasD zijn computer en zijn account.

Ik kan er helemaal inkomen, dat heb ik ook wel eens opfeesten. Gewoon het moment dat ALLES perfect is. Deze keer had ik het jammergenoeg niet, had geen bier / wiet op of bij me. Misschien wel slecht maar oke. Als ik ga feesten vergeet ik gewoon alles en ga je lekker uit je dak. Het feit dat we met TA eigenlijk een best leuke groep hebben en je gewoon met elkaar gaat feesten zonder dat je elkaar echt kent is zooooo gaaf! Daarom hoop ik dat TiC heel bijzonder wordt, ook voor alle buitenlandse TA's die de moeite hebben genomen naar NL te komen. Ik werd door alle duitse TA's heel vriendelijk begroet, ik vind dat we dat ook met de buitenlanders dus moeten doen die hier heenkomen.

Sommige mensen van TA ken ik beter en langer en heb ik ook wel eens buiten feesten/TA gezien en gesproken. Vind dat echt leuk...omdat gewoon veel mensen hier erg relaxed zijn. Diegenen weten wel wie het zijn, vind het ook echt tof.
Daarom vind ik het ook wel jammer dat mijn internet nu weg is nu ik verhuis :( Maar dat komt hopelijk snel goed.

Zie jullie iig allemaal op TiC.
Kusjes! ;)

SnuggLe
TranceFool
vette reports gasten! :)
mooie foto's ook!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland