|
Evolution One
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Zow ik d8 ik maak maares me eigen thread over dit feessie.. en meteen over mijn weekend :D
Vrijdag: Zwolle in... aardig dronken bijne vechtpartijtje
Zaterdag: Ultimate brute schuimparty.. een geile klerezooi! echt mooi! Al die doorschijnende stuff enzow.. al die geile meidjes!.. ikzelf was ook een en al nat.. ik heb dindsag wel longontsteking. maarja.. t was wel mooi!
jammer van de kutmuziek en de dj die 3 keer een plaat starte en em stopte..
Zondag: Evolution one..
tiesto
lucien foort
johan gielen
tom harding
mark van dale
armin van buren
piet bervoets rank 1
miss promiss
miss viris
ricky
Ik moet toch zeggen dat tiesto als 2e dj die godse vroeg kwam het dak er vanafblies! Naar mijn mening is ie wel een stukkie harder gaan draaien! man man.. was echt zwaar knallen en van die vage progressive nummers heb ik niet echt gehoord.. hij heeft wel dikke skills hoor.. al die stuff die ie deed! Heel mooi!
Als laatste in de line up zat TOm harding.. nou die kan pas beuken! tering.. hij had er ook zon plaat tussenzitten die zon hoge of lage.. whatever.. gil heeft dat je em op je lichaam voelt drukken ofzow.. (of dat kwam door dat pilletje lol) Nways die gozer draait HARD! echt machtig mooi! maar ff goed volgen die tom..
Oh ja vooral miss promiss is goed om de zaal leeg te draaie lol.. althans.. ze kwam na tiesto.. toen stond het bomvol, toen stond ze 10 minute te draaien en toen waren er nog 10 mensen ofzow lol.. maar ze paste zich netjes aan en binnen korte tijd (mede dankzij mij natuurlijk omdat ik op het podium stond te dansen) stroomde het weer vol
Er was trouwens ook een smartshop yum yum.. vroeg ik: "heb je nog wat leuks wat me beetje energie geeft" Ja k heb wel wat xtc haha.. kanker hey dat bedoel ik niet :D ik ben dikke newbie in die stuff.. gaat ik strax lekker oden lol.. heb maar wat anders lekkers genomen yum yum
Enneh.. Tiesto draait toch wel wat lekkerder dan Johan gielen voor degene die er nog in geinteresseerd zijn :D
Enneh Dj viris is een echte knappe dj.. man man..! Me nieuwe favoriet!
Voor de rest ware er genoeg leuke sletjes en gewone leuke meidjes! prachtig weekend! het doet alleen wel pijn in me benen ;) en vooral in me portemonaye
MzzL |
|
|
| Dj Lex |
hehe lijkt er op dat jij je wel weer vermaakt hebt dit weekend. Leuk hey dat je dit met ons deelt. hehe. En geen pillen voor jou? dacht dat jij ook een slikker was.
En voor de mensen die dachten dat Tiesto zijn touch kwijt was is dit maar weer het bewijs dat hij alleen ff een dipje had he.
Mzzl:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Akira |
uhm henkie toch???hehe ik dacht namelijk dat je tiesto niet zo TOP vond??hehehe als ik het goed voor de geest kan halen hadden wij daar toen nog zo'n discussie over op het nog oude engelse TA forum hehe dat ik moreno afkraakte en jij hem de hemel in prees...hehe maar ja dat is inderdaad een tijdje geleden.
Ja ik wou ook nog naar starlight gaan maar ja na dat "auto akkefietje" had ik er niet zoveel zin meer in dus maar niet gegaan.Maar relaxt dat het een mooi feestje is geweest :D |
|
|
| Henkie_henk |
Ja toch weer aardig dat ik zon reviewtje geef he ;)
En ik vond tiesto idd niet master ultimate.. mede omdat iedereen hem zo goed vind :D Ik vond t wat te mellow wat te ja eh vaag.. maar hij draaide nu wel lekker hard hoor.. MmmmMM
Je had trouwes wel ff moete gaan ;) hing ook zon heerlijk chill sfeertje.. en kut voor je van dat hoerenjong die je heeft geript! |
|
|
| Akira |
| ja mishcien had ik gewoon wel moeten gaan....maar ik had er gewoon ff geen zin meer in.Volgende week al weer starlight met gielen en de dag ervoor I LOVE TRANCE :D:D:D dus word weer een zwaar weekendje |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Akira
ja mishcien had ik gewoon wel moeten gaan....maar ik had er gewoon ff geen zin meer in.Volgende week al weer starlight met gielen en de dag ervoor I LOVE TRANCE :D:D:D dus word weer een zwaar weekendje |
Jij hebt zeker zon geldboom op je rug of niet?? ;)
Ow ja.. kwame we 3 uur uit de *light.. zit er zon foldertje onder de ruitenwissers..
zon advertentie ding voor "top djs" o.a. JOHAN CHIELEN! is die nieuw ofzow "johan CHIELEN".. is trouwes in zaandam.. dat feest.
ach t was me het feestje wel! k heb nu zin om te fitnesse! k voel me zo lkkr fit! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Jij hebt zeker zon geldboom op je rug of niet?? ;)
Ow ja.. kwame we 3 uur uit de *light.. zit er zon foldertje onder de ruitenwissers..
zon advertentie ding voor "top djs" o.a. JOHAN CHIELEN! is die nieuw ofzow "johan CHIELEN".. is trouwes in zaandam.. dat feest.
ach t was me het feestje wel! k heb nu zin om te fitnesse! k voel me zo lkkr fit! |
nou henkie zoveel geld gaat me dat niet kosten hoor hehehe :D:D
dat feestje in zaandam is zeker met johan gielen,marco V enzo TRANCE nation???of is het weer een ander feest ?vertel me es meer er over...
Fitnessen ???zeker alleen voor die chick geile beer ;) |
|
|
| Henkie_henk |
Feestje in zaandam is idd met marco v etc.. maar flyertje ligt nog lekker in de auto saampjes met me schoenen lol en de auto staat bij vriend van mij :D (me xtra schoene voor t geval ik er nie in zou kome met me 1337 schoenen)
En dat fitnesse doe ik toch volledig voor mezelf ;) wat denk jij dan! :D |
|
|
| M5 |
| d'r schijnt ook een technozaal te zijn geweest ....was dat nog wat?? |
|
|
| Henkie_henk |
yEs was ook techno.. alhoewel het niet echt mijn ding is.. was t nog wel aardig goed!.. veel jonge lui die ik niet ken.. maar t was lekker hard :D
Er werd mooi ge experimenteerd, je moet het als dj maar durven om in je beukende set een nummer te gooie waar een of ander vrouwtje een minuut lang loopt te lullen zonder beat of iets dergelijks.. *respect* t was dan wel niet "cool" ofzow.. maar toch *respect*
Voor de rest was het moeilijk om uit de grote zaal te blijven :D en af en toe door de hollywood zaal heen te denderen..
ach ja |
|
|
|
|