return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Eftesnack :: Monday Bar Kryssen
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Just hemkommen från kryssen och jag kan inte fatta att det redan är över

!!!!!!! JAG HAR HAFT SÅ SATANS KUL !!!!!!!

Måste nämna att jag har supit med Ferry Corsten... har nog inte träffat en mer jordnära DJ förr...

Nu orkar inte jag skriva mer men räkna med en film väldigt snart som självklart hamnar på
http://www.liquidsunset.org

LOVE =) / STEVE ME LOIDEN
desphyxia
Jag vet att jag redan skrivit en post om detta men bilder från kryssningen finns på den ovan nämnda sidan =)
mindshooter
era as säger jag bara...har fått höra att corsten lirade fett sjysst! några av mina favvisar t.om...usch...hälsade du whiterussian från mig förresten? kände på mig att du skulle glömma det:p

kul att ni hade det bra ;) next stop:midway!!!
Smekbar
snackade precis me min brorsa som va på kryssningen me reveal... :) ska ha varit skitbra stämning o sånt där.. irriterande at man e för liten.. :( hade velat va där... tydligen så hade Reveal osso snackat me Ferry Corsten.. :) jaja.. ska nog osso till midway.. :) röja där ;)
Treo
Japp! Godkänt + moms.. Bäst var Corsten! så rätt musik! ett litet minus för sprinkler "olyckan" på däck 2 som fick vår hytt att likna ett hav. I övrigt en riktig guld resa. Nu behöver jag vila... :crazy:

-Treo-
verminator
beyer var absolutt best

så tobias von hofsten

god damn

techno > alt!

greets

/dritafull vermi
DylanSwe
TOK!

Första kvällen var bra, men blev som en "vanlig" fest i skuggan på Ferry Corsten's spelning. Fy i fanskapet va fett de va.

måste fixa en tracklist!!
En låt som folket blev alldeles tokiga till kom efter Ferry hade kört 3 riktigt tunga progressiva låtar i rad...sen bröt helvetet loss och han formade ett hjärta med händerna mot publiken....nån som kommer ihåg?
DylanSwe
tror kanske jag fått klarthet i vilken låt jag e ute efter, lyssnar på hans Washington set o tror fan de e System F - Spaceman ...de sjungs om love och Ferry gjorde ju ett hjärta under låtens gång...true true
dbl
*snyft* *snyft*
ville också ha åkt med :/

aja, min tur kommer la förhoppningsviss nån gång om det nu fortsätter :)
WhiteRussian
quote:
Originally posted by mindshooter
hälsade du whiterussian från mig förresten? kände på mig att du skulle glömma det:p

Jodå, han hälsade, ;)

Fan vad grymt kul det var....fortfarande svårt att fatta att det är slut...känns liksom...tomt, :(

Ni som är över 20 bast och missade det här kommer nog aldrig kunna förlåta er själva...

Veracocha - Carte Blance..... *extas*

zamson
nä körde han den?? fyfan... hade dött
Treo
Jäpp, Carte Blanche var kvällens höjdpunkt tror jag, även om Solarcoaster och Punk var ruggigt trevliga att höra oxå. samt Silence(tieste rmx) i stardust första kvällen. Dansade till en Chicane låt oxå i nåt läge vill jag minnas.
Såg förresten en kul grej på promenade floor under Corsten's set. En tjej och en kille hånglar grovt mitt bland folk, klämmer överallt på varandra (mest han som klämmer dock), mitt i allt knäar hon honom i skrevet och slår honom i magen allt vad hon orkar så han nästan deckar! Fan vad jag garvade! :D sen snackar dom lite och fortsätter hångla.. :conf: :toothless mycket underligt betéende..

-Treo-
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement