return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
dolby surround speaker set

arjoderoon
ik wil voor op mijn receiver (5.1 voorbereid, type: sony STR DE 245)eigenlijk een dolby surround set. ik heb nu al 3 boxen, 1 centre, 2 rear boxen. nu vraag ik mij af wat ik het beste kan doen: 2 losse boxen kopen die ieders toch best prijzig zijn, of een surround set kopen zoals deze:klik hier

of deze sony speakers set:sony speakers

kan iemand mij vertellen of die eerste speakerset een beetje goed is, en ten tweede wat ik zou moeten kiezen...

thanks!
Switch
de eerste heeft niet zoveel vermogen, maar voor je slaapkamer is het zeker wel genoeg. in je woonkamer klinkt het in principe ook nog wel, maar het raakt denk ik wel snel overstemd.
als je wilt dat je dove buren de film ook nog mee maken dan zou ik zoiets als dit nemen
't is wel duur, 500 euro, maar dan beuk je ook werkelijk de hele straat plat :)
de laatste speakers zou ik niet halen, behalve als je een zwarte versterker enzo hebt.
arjoderoon
euhm ff voor de zekerheid. die laatste speakers zijn die sony speakers... ik heb al 3 speakers die volgens mij ook in die set zitten maar wil mijn dolby sur. compleet maken. dus als er nog iemand anders een tip heeft voor mij van redelijk spul voor lage prijs... let me know (ja echte nederlander, wil voor dubbeltje op de voorste rij)
arj1o1
http://www.shop.nl/fo/SHOPNL/index....egoryId=2024769
aaaaaaaaaaaaah

koop gewoon langzaam nieuwe speakers:
eerst twee nieuwe fronts (bv. b&w 602)
dan een center (b&w lcr60)
dan twee rears (b&w 601)
en dan de subwoofer (b&w asw600)

en koop absoluut geen kant en klaar setje die dingen klinken meestal nog slechter als computerboxen
LightForce
quote:
Originally posted by arj1o1
http://www.shop.nl/fo/SHOPNL/index....egoryId=2024769
aaaaaaaaaaaaah

koop gewoon langzaam nieuwe speakers:
eerst twee nieuwe fronts (bv. b&w 602)
dan een center (b&w lcr60)
dan twee rears (b&w 601)
en dan de subwoofer (b&w asw600)

en koop absoluut geen kant en klaar setje die dingen klinken meestal nog slechter als computerboxen

Idd beter meer geld sparen en stap voor stap dan een setje. Het kost wel wat meer, maar je hebt er ook meer voor. Nu is meneer arj101 wel gelijk heel duur aan het smijten met B&W maar zo duur hoeft het niet. Setjes van Tannoy Mx series zijn qua prijs heel gunstig en zeker voor een slaap kamer meer als voldoende.

Op tweakers worden dit soort topics heel vaak besproken, misschien een idee om op het forum eens te kijken dan wel na te vragen wat wijsheid is. En ga als je iets gaat kopen, van te voren luisteren.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland