return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Dj Jens - Loops and Things (Marco V remix)?

tango
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
afgelopen vrijdag draaide hij hem hier ook, helemaal los, hhah echt toppie nummertje

op zn cdr stond btw, marco v vs jens - loop & things, dus ut zal wel eeen rework zijn die nooit uitkomt

Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht. Inderdaad onder de naam Jens VS Marco V, maar de exacte naam van het nummer is nog niet bekent. No date set yet.......

(props to disney for the info)

grtz,
TNG
tijs08
quote:
Originally posted by tango
Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht.

soo suck on this baby!!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by tango
Goed nieuws dan, want hij wordt WEL uitgebracht. Inderdaad onder de naam Jens VS Marco V, maar de exacte naam van het nummer is nog niet bekent. No date set yet.......

(props to disney for the info)

grtz,
TNG

lache, vrijdag zeidie nog van niet, maja kan me zelf ook vergist hebz0rre
tijs08
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
lache, vrijdag zeidie nog van niet, maja kan me zelf ook vergist hebz0rre

dus hiermee bedoel je dat het hele 'ík-heb-het-aan-hem-gevraag-en-kreeg-antwoord-van-Marco-V' verhaal dus op leugens is gebaseerd? nou ik denk dat je na deze constatering nul op rekest krijgt bij eventuele andere 'mensen' op dit forum, en dat je hier een groot gedeelte van je geloofwaardigheid hebt verspeeld, zonde hoor. Ik noem verder geen namen, zo netjes ben ik dan ook weer wel.
Verloochen jezelf dus niet baby daar kom je echt niet verder mee in het leven joh! blijf dus gewoon jezelf en eerlijkheid is hier dan ook het sleutelwoord baby!
Laat dit een wijze les voor je zijn! en LET OP het is niet bedoelt als kritiek nochthans om jou met de vloer gelijk te maken, ik laat met dit verhaal enkel en alleen dan ook eens goed en duidelijk je ware aardje aan de oppervlakte komen, schorriemorrie!
Gelukkig ben je nog zo jong, so now is the time to change baby! hurry up/down!?!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by tijs08
dus hiermee bedoel je dat het hele 'ík-heb-het-aan-hem-gevraag-en-kreeg-antwoord-van-Marco-V' verhaal dus op leugens is gebaseerd? nou ik denk dat je na deze constatering nul op rekest krijgt bij eventuele andere 'mensen' op dit forum, en dat je hier een groot gedeelte van je geloofwaardigheid hebt verspeeld, zonde hoor. Ik noem verder geen namen, zo netjes ben ik dan ook weer wel.
Verloochen jezelf dus niet baby daar kom je echt niet verder mee in het leven joh! blijf dus gewoon jezelf en eerlijkheid is hier dan ook het sleutelwoord baby!
Laat dit een wijze les voor je zijn! en LET OP het is niet bedoelt als kritiek nochthans om jou met de vloer gelijk te maken, ik laat met dit verhaal enkel en alleen dan ook eens goed en duidelijk je ware aardje aan de oppervlakte komen, schorriemorrie!
Gelukkig ben je nog zo jong, so now is the time to change baby! hurry up/down!?!

sorry mr nerd, je hoeft niet zo mooi te prate hoor, past niet bijje boere-imago joh, Blijf jezelf dan ook huh;).Btw ik hoef me echt niet te verandere hoor, ik blijf mezelf zoals jij zegt;). quablijkelijk ben ik een leugenaar:). Ik zou een leugenaar zijn om te zegge dat jij niet een trieste doos was. oja ik moest mezelf blijve:)

wat jij allemaal pruttelt en blaat slaat echt op, ja slaat op "poep". Oja ik weet ook wel dat je 3'0'3 bent hoor.

ga maar gauw naar kindernet.nl, kun je je medevriendjes jaloers maken op je l33te woordenskills:)

rukbuffeltje

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland