|
Trippin to Midway
|
View this Thread in Original format
| impulze |
| tänkte höra med alla från stockholm som ska till jönköping den 31:a och härja, nämligen midway :P hur ni härifrån tänkte ta sig dit.. jag vet att TC anordnar buss men om det skiter sig.. tåg är väl smidigt och så, men det är väl knappast så att åker man till jönköping så stannar inte tåget direkt utanför :P har äver bil men det är 80 mil fram och tillbaka.. köpte biljetter idag :D wohoo.. har iofs fortfarande svårt att sova om nätterna pga åldersgränsen dom satt på midway :P hope this one ends up good |
|
|
| wezzman |
| Det tar 5 min att gå från tågstationen ungefär. |
|
|
| zamson |
| vad kostar tågbiljetter? |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by zamson
vad kostar tågbiljetter? |
ingen aning om vad tågbiletterna kostar.. det kvittar, tåg måste vara det skönaste o snabbaste sättet att ta sig dit.. men bra då, wezzman, du står vid jönköpings tågstation och välkomnar alla stockholmare och visar vägen :D ta gärna med dig en bricka champagne :D:D |
|
|
| wezzman |
| quote: | Originally posted by impulze
ingen aning om vad tågbiletterna kostar.. det kvittar, tåg måste vara det skönaste o snabbaste sättet att ta sig dit.. men bra då, wezzman, du står vid jönköpings tågstation och välkomnar alla stockholmare och visar vägen :D ta gärna med dig en bricka champagne :D:D |
Jag lär ha fullt upp! =)
Men det är jättelätt att hitta, så vem du än frågar kan ge dig en beskrivning... det ligger så pass nära. |
|
|
| Glorie |
| tåg från sthlm till jkpg den 31 maj för en studerande (förköp) <195 riksdaler(enkel väg) ett byte i nässjö :) |
|
|
|
|