|
SWETA Picknick 2003 - Våren e här
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Nu är värmen äntligen här! Solen tittar fram och värmer våra kalla, svenska, ryggar.
Vad skulle nu passa bättre än att glassa i en park, tillsammans med lite av sveriges, musikelit.
Några av dom sköna människorna i landet.
Den 17:e maj smäller det! I stockholmsparken vid namn Rålis smäller vi upp ett par riktiga
feta filtar och en boomblaster. Trancemusik för hela slanten. Mat och dricka tar vi alla med
oss själva.
Knäck en bira och njut av livet, det är dags att vi lär känna varandra lite bättre och alla är givetvis
välkomna. Ta med en kompis eller två så lirar vi fotboll och kastar frisbee!
Poi-kurser kommer givetvis ges ut till alla dom som är intresserade :) Jag tar med mig all utrustning som
krävs.
Info om SWETA Picknick 2003:
Ålder:0+
Pris:0:-
Plats:Rålambhovsparken [KARTA] (T-bana Fridhemsplan)
Öppet:Från 13.00 och framåt tills intresse avtar
Finns på plats:Filtar, Musik, Poi, Glada människor
Bör tas med:Dricka, käk, glatt humör, fotboll, frisbee.
Dom som inte är säkra på hur man tar sig dit eller bara vill vara där ännu tidigare kan möta upp några av oss vid den stora trappan på plattan klockan 12.30 så bildar vi lag och åker dit tillsammans! :)
Jag hoppas att ni tar era arseln ur vagnen nu och försöker att ta er till detta!
Vore skitkul!
Med vänliga hälsningar\ Kenny :) |
|
|
| Vizay |
| jag kommer iaf va där....den saken e säker....sitter ju gjutet bra med tanke på väder å vind just nu :D |
|
|
| Dioxys |
| jag är såå på! :) det här får man bara inte missa! fan att man inte har åldern inne för guy.. får se om man kan fixa nått falsklegg tills dess! :) |
|
|
| WoberT |
| ahh låter helt kanon gubbar.. =D kommer om jag har råd o får med mig nån.. =D |
|
|
| Vizay |
| wobert: ta med glorie så slås det två flugor å kanske en smäll med lite tur :) :p |
|
|
| Endre |
jag kommer for sure! kanske tar med mig tjejen också, och så ska jag mixa en FET platta dagen till ära ;)
och producent kurser är välkommna också med me, och parker? :D
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
jag kommer for sure! kanske tar med mig tjejen också, och så ska jag mixa en FET platta dagen till ära ;)
och producent kurser är välkommna också med me, och parker? :D
|
jag kommer ta med mig 2 av mina sommarmixar :) kommer endast liras sommartrance bara så ni vet :) alla som känner sig manade kan ta med sig detta!
Se detta som en bra grund för framtida projekt nu allihopa ni som vill ha fest och grejer..visa intresse och kom!!!! |
|
|
| dbl |
hmmm... kanske passar ganska så bra.
har nämligen FSU (fortsatt soldat utbildning) v 19 som slutar på torsdag och den 10:nde e på lördagen.
skulle ju kunna ta och stanna kvar över helgen och åka hem på söndag istället :)
och fokused på kvällen sen gör ju inte lusten att stanna kvar mindre :)
så det e ju ganska stor chans att jag hakar på :) |
|
|
| Vizay |
| jag hoppas verkligen herr robstar kommer också så vi får liten fin kombokurs av endre å robstar...skulle jag fanimej behöva :p |
|
|
| Smeagol |
Trots att jag lyssnat på trance i mindre än två månader, skrev in mig här på TA för mindre än en vecka sedan, bara känner johan (reveal), min polare jag delar lägenhet med antagligen ska ha födelsedagsfest då och jag bor i Lund så låter det frestande!
Hmmm, poi!
Har jonglerat länge och börjat mycket lite med poi också...
Såg ett par av dina filmer Mindshooter, fan du e duktig!
Kan typ cross and follow själv...
Och grymt bra klippt film dessutom!
OM jag kommer tar jag med käglor, bollar, facklor knivar osv! :D
Just det, jag känner ju faktiskt Aendy åxå! Spelade i samma innebandylag. Fast han känner mig under CF... :) |
|
|
| Endre |
meh, sommar trance kan väl ändå tolkas på olika sätt, rite?
skit samma, ni får sköta det där med musik.
|
|
|
| Vizay |
men satan in the gata va ni postar snabbt....
endre ta med en skön mix av dig också....dom brukar va nice å lyssna på :D |
|
|
|
|