|
|
| total woot |
Wie gaan?
Tijs08, Partyhardy! en snuggle moeten er "werken"
Zijn er meer TA's? (naast mijzelf dan :p)
Grtz
WooT |
|
|
| SnuggLe |
Flipper was er ook dacht ik.
Als iemand me zoekt, ik zit helemaal rechts achteraan wel ergens, bij het productiekantoor. Anders ff bellen diegene die mijn nummer hebben.
SnuggLe |
|
|
| Three 'O Three |
Bij deze even plezier aan de boys wensen :p Gewoon lekker jezelf blijven daar en laat je niet gek maken!! :toothless
Ik zal aan jullie denken als ik lekker sta te zweven vanavond bij Armintje. Voor de 'after' misschien nog op de koffie aan de vlietlaan, dus dan pik ik die gezelligheid ook nog ff mee :D
Grtz. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Bij deze even plezier aan de boys wensen :p Gewoon lekker jezelf blijven daar en laat je niet gek maken!! :toothless
Ik zal aan jullie denken als ik lekker sta te zweven vanavond bij Armintje. Voor de 'after' misschien nog op de koffie aan de vlietlaan, dus dan pik ik die gezelligheid ook nog ff mee :D
Grtz. |
Cynisch bedoeld? :)
Mij heb je er niet mee, ik ga liever naar Qlimax en daar dikke doekoe's verdienen dan dat ik naar Armin ga en mijn doekoe opmaak! :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Cynisch bedoeld? :)
Mij heb je er niet mee, ik ga liever naar Qlimax en daar dikke doekoe's verdienen dan dat ik naar Armin ga en mijn doekoe opmaak! :D |
Beetje misschien :p Ik weet dat Tijs08 en Partyhardy! iig niet (meer) into hardstyle zijn. En bovendien krijgen zij er geen geld voor :p
Maar vooral gewoon serieus bedoeld om een toffe avond toe te wensen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|