|
|
| SnuggLe |
Aardig feestje, alleen TOTAAL niet mijn muziek!
Wel heel leuk om weer wat mensen te meeten, onder andere Odyne (nice to meet you! :)), Flipper, Total-Woot, Tijs08 en Onno!! Was gezellig, ook al was ik er maar ff.
Erg jammer dat aan het eind 1 iemand het kan verkutten voor 20.000 man.... Even in een toren klimmen van 12 meter hoog en dreigen dat je gaat springen. Muziek uit, lichten aan, en 'naar beneden praten'. Heb um behoorlijk geknepen....... Gelukkig issie eruit gehaald (niet vriendelijk) en issie wel plat afgevoerd. Maar hij is niet gesprongen gelukkig. Geen leuk einde :S |
|
|
| basvh |
ff iemand quote van het id-t forum:
| quote: | | er ging toch ook iemand een zelfmoord poging doen ?? opzich logish na een nacht hardstyle |
opmerking van de week wat mij betreft |
|
|
| SnuggLe |
| Btw Proxi, was jij er nou ook? :D |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Erg jammer dat aan het eind 1 iemand het kan verkutten voor 20.000 man.... Even in een toren klimmen van 12 meter hoog en dreigen dat je gaat springen. Muziek uit, lichten aan, en 'naar beneden praten'. Heb um behoorlijk geknepen....... Gelukkig issie eruit gehaald (niet vriendelijk) en issie wel plat afgevoerd. Maar hij is niet gesprongen gelukkig. Geen leuk einde :S |
Ik vond het wel een geslaagd feestje :crazy: Maar van die gast die naar beneden wou springen heb ik niks meegekregen, gelukkig geen ernstige ongelukken gebeurd. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Erg jammer dat aan het eind 1 iemand het kan verkutten voor 20.000 man.... Even in een toren klimmen van 12 meter hoog en dreigen dat je gaat springen. Muziek uit, lichten aan, en 'naar beneden praten'. |
die jonge was gewoon aan zijn qlimax gekomen :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|