return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei!

magrec
De boumaatjes zullen wel een leuke avond gehad hebben...

Sasha ziek........
magrec
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Wat een nacht...
3 s.k en 5 uur deep dish.
damn wat is madonna - hollywood [sander kleinenberg remix] een superplaat. Die ga je nog vaak horen :D :D pffff en nog veel meer hoogtepunten na mijn slaap;)
magrec
Deep dish is het een hype? Alles wat ze doen wordt in de gaten gehouden. Ze hebben een grote invloed op de dancescene in amerika. Ze hebben samen gewerkt met de grote artiesten ter wereld. Nu stonden ze in Hotel Arena om hun nieuwe GU 025 toronto te promoten. Op het internet gingen vele geruchten de rondte. Deep dish zou niet komen, sasha zou komen en het zou tot 6:00 duren. Alleen het laatste was waar. Of Sasha wel of niet zou zijn gekomen als hij niet "ziek" was geweest (sterfgeval in de familie naar het schijnt) zal niemand zeker weten.

Om 20:00 vertrok van huis om op tijd aan te komen bij Hotel Arena. Verwacht werd dat het enorm druk werd. Na het nodige zoekwerk kwam ik iets na 22:00 aan bij hotel arena. Daar stonden al enkele bekenden te wachten. Helaas duurde het ruim 30 minuten voordat de boel open ging. Ondertussen kwamen er steeds meer bekenden in de rij te staan (vinnie onze 40+ casanova en heidi die een respectabele leeftijd heeft van 54...) Zowiezo was het een oud publiek 25 minimaal het gemiddelde. Uiteindelijk mocht iedereen naar binnen. De gastenlijst rij ging langzamer dan de normale rij (pff hoeveel a4tjes ze wel niet hadden met namen voor de gastenlijst) Binnen 10 minuten stonden we binnen. Fouilleren stelde geen ruk voor (had wel strenge controle verwacht na de inval in de escape)

Sander Kleinenberg mocht de avond openen. Hij draaide een rustige housy set. Het geluid was tot 00:00 erg zacht. De dj booth was versierd met een een stuk of 10 tv schermen waarop beelden van het publiek te zien waren. Deze opnamen werden gemaakt door 4 kleine camera's opgesteld op verschillende vaste plekken. vrij snel hoorde ik dat er extra boxen waren geplaatst en dat merkten we later op de avond wel. Na 00:00 ging sander dieper draaien Lekkere tribal platen miss bunty ondersteunde de set met haar zangkwaliteiten. (muts bek houden) zingen kon ze wel en dat deed ze ook tijden sander kleinenberg's track work to do waarvoor ze de vocalen had ingezongen.
Helaas draaide sander niet zijn remix van madonna.

Na sander wasd het de beurt aan deep dish. De temperatuur was opgelopen en het was druk maar zelfs die drukte voel me wel mee. 2 days of kaos was drukker. Deep Dish draait niet echt back 2 back. De een draait een uur of 2 en dan komt de ander die ook weer 2 uur draait. Ze draaiden buiten verwachting stevig diep en spacy zelfs. Ik heb nog nooit dj's zo strak horen draaien. pff wat een techniek. Je hoort gewoon niet dat ze een andere plaat inmixen. Subliem en niet zoals digweed een passieve houding t.ov. maar interactie met het publiek. Naarmate de set vorderde werd er steeds rauwer en dieper gedraaid. Waarbij elke keer weer naar enorme hoogtepunten werd opgebouwd. Geweldig het publiek ging uit zijn dak en deep dish ook.

Dan draait sharam of ali (ik weet niet echt wie nu wie is maar goed) een plaat. Ik hoor "push the button" "don't push the button" ja hoor een remix van madonna - hollywood. :eyes: Wat een plaat. (later vroeg ik aan sharam of ali of dat de s.k. remix was en dat was dus zo hij stak zijn duim omhoog dus die zijn ook erg te spreken over de remix ;) maar goed het is totaal een andere remix dan die van justin timberlake. Deze is steviger en knalt echt uit de speakers.

Om 6:00 was het helaas afgelopen ondanks de vele "we want more" deep dish wilde ook wel doorgaan maar het mocht niet.

Absoluut een superavond dus. Ook leuk om high_nrg gesproken te hebben. De slechte verhalen over hotel arena gingen dit keer niet op. Weliswaar druk maar na 3:00 al veel mensen weg. Geluid was goed behalve de andere zaal dat was echt daar ben ik alleen geweest om snel drinken te halen. Sander kleinenberg draaide daar later ook maar dat was niet de moeite waard. De sfeer was ook echt perfect.

Plaatjes die ik heb gehoord:
Timo maas - unite
White stripes - seventh nation army [deep dish bootleg) (WREEEEEED die basslijn donders die bass trilde niet in je buik maar die basslijn wel)
Coldplay - clocks [deep dish remix] VET!!!!! duurt wel 15 minuten ofzo)
Madonna - hollywood [s.k remix] tsja :D :D :D
Dave gahan - dirty sticky floor [jxl dub]
size ddd - nobody listen's to techno
(ze draain van house tot techno/tech-house)

Op dancevalley mag je ze niet missen want alles wat je over ze hoort is waar. Een echt progressive feest met van die supervette proggy basslijntjes. (het was een echte baslijn avond van die diepe :D))

[wel grappig om die mtv vj sander te zien (straks ff kijken of ie mtv live presenteert en hoe brak ie eruit ziet....:D michel de hey liep ook rond in het publiek net zoals dj manni moore die ook wel bekend staat als een radio 538 dj met een zeer goede muziek smaak]
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by magrec
bladiebla

Ik ben het er toch wel mee eens. :)
Zeer strak 'feestje'! :D
dj_spare
quote:
Originally posted by magrec
weinig text...

sounds good... jammer dat ik er nie bij was... moet ik het doen met hun 7 uur's opgenomen set uit de Dominicaanse Republiek:rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland