return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Napster alternatieven + Tip.

rellivisit
Je moet de nieuwe van Fiocco (something) maar eens checken. Te vinden via www.audiogalaxy.com, trouwens een geweldige zoeksite, staat veel op. Weet iemand nog goede alternatieven voor napster? www.audioholic.net is ook wel te doen, maar voor de rest zijn er nog maar weinig bruikbare sites als vroeger mp3blast was.

Greetz Dj Relli.:D :D
raoel
jij als nieuwkomer

Hier hebben we het al zo vaak over gehad en iedereen heeft een andere voorkeur van welk uitwissel proggie hij/zij wil gebruiken.

Eerst zat iedereen op napster en nu zit iedereen verdeeld over alle proggies, daardoor kun je bijna niks meer vinden.

Wel ben ik het met je eens dat we een goed alternatief voor napster moeten zoeken.
En in ieder geval allemaal naar dezelfe server (Imesh / winmx noemzemaarop) maakt niet uit welke maar dan kun je tenminste nog eens iets vinden.

Als we nu eens met alle TA's afspreken dat we naar 1 proggie gaan dan kunnen wij weer downen naar hartelust:D :p :D

Wie heeft er een voorstel

ik IMESH OF WINMX
Optimus Trance
ik gebruik nu zelf WinMX, maar ook alleen omdat ik Imesh (nog) niet heb geprobeerd:D
-=WVG=-
Ik heb vandaag AudioGalaxy voor t 1st geprobeerd...is wel ok lijkt me :)
raoel
AudioGalaxy ??????

Ik snap er geen kloot van

Maar als je het doorhebt schijnt het wel zo'n goed proggie te zijn.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland