return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
NEXUS Queen's night!

Eye-Riz
spamspammerdespamspamspaaaaaam:

Nexus is back in town! 29 april gaan we dat vieren. Helaas heeft een groot deel van de TA-clan gecancelled, stelletje verraaiers. Wat is nou een feest zonder TA-clan? Anywayz, k hoop dat er nog wel wat van hier de weg zullen vinden.

check voor alle info www.nexusparties.nl
Optimus
aahhh, jammer dat ik er niet bij ben... van Roy had ik gehoord dat vorig jaar Koninginnenacht zijn vetste Nexus was, maar helaas gaat dat feest niet voor mij door:(

quote:
Wat is nou een feest zonder TA-clan?

Als je nou een levensgroot scherm achter de dj booth regelt, dan neem ik een filmpje op wat je kan afspelen (dansend, douchend, kreunend, slapend, wat je maar wilt:D ) en dan kan iedereen op Nexus alsnog van mij "aanwezigheid" genieten!;):p:D

btw. Ga je op 2 feesten draaien Iris? Want ik zie je ook in de line up voor Swing Brothers namelijk:) Dat wordt lekker haasten van het ene feest naar de andere:D
Optimus
btw2. Iris, wat is het feest in City Hall eigenlijk?:) Want tis geen Nexus als ik het goed heb begrepen, maar de line up (die op Pf staat)zijn wel alleen Nexus dj's:)

Ennuuh, ik denk wel dat ik naar Quattraux kom, lijkt me wel leuk, 4 zaaltjes met verschillende muziek!:cool:
eieregooie
Hehe... mja sorry... de concurrentie is TE groot Iris op koninginnenach... Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn :)
total woot
Helaas helaas, concurrentie is idd net iets te groot...

MAARRRRRR

Ik hoorde via via dat q-dance een camera en een videoscherm over heeft (er schijn een feest afgelast te zijn......:D).

Misschien kun je die bij nexus hangen? (kunnen we toch n beetje meegenieten van t NEXUSGEVOEL :p en dan heb jij je TA clan weer in de buurt :) :D :cool: )

ps.
volgende keer ben k er wel weer bij hoor :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland