|
|
| Eye-Riz |
spamspammerdespamspamspaaaaaam:
Nexus is back in town! 29 april gaan we dat vieren. Helaas heeft een groot deel van de TA-clan gecancelled, stelletje verraaiers. Wat is nou een feest zonder TA-clan? Anywayz, k hoop dat er nog wel wat van hier de weg zullen vinden.
check voor alle info www.nexusparties.nl |
|
|
| Optimus |
aahhh, jammer dat ik er niet bij ben... van Roy had ik gehoord dat vorig jaar Koninginnenacht zijn vetste Nexus was, maar helaas gaat dat feest niet voor mij door:(
| quote: | | Wat is nou een feest zonder TA-clan? |
Als je nou een levensgroot scherm achter de dj booth regelt, dan neem ik een filmpje op wat je kan afspelen (dansend, douchend, kreunend, slapend, wat je maar wilt:D ) en dan kan iedereen op Nexus alsnog van mij "aanwezigheid" genieten!;):p:D
btw. Ga je op 2 feesten draaien Iris? Want ik zie je ook in de line up voor Swing Brothers namelijk:) Dat wordt lekker haasten van het ene feest naar de andere:D |
|
|
| Optimus |
btw2. Iris, wat is het feest in City Hall eigenlijk?:) Want tis geen Nexus als ik het goed heb begrepen, maar de line up (die op Pf staat)zijn wel alleen Nexus dj's:)
Ennuuh, ik denk wel dat ik naar Quattraux kom, lijkt me wel leuk, 4 zaaltjes met verschillende muziek!:cool: |
|
|
| eieregooie |
| Hehe... mja sorry... de concurrentie is TE groot Iris op koninginnenach... Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn :) |
|
|
| total woot |
Helaas helaas, concurrentie is idd net iets te groot...
MAARRRRRR
Ik hoorde via via dat q-dance een camera en een videoscherm over heeft (er schijn een feest afgelast te zijn......:D).
Misschien kun je die bij nexus hangen? (kunnen we toch n beetje meegenieten van t NEXUSGEVOEL :p en dan heb jij je TA clan weer in de buurt :) :D :cool: )
ps.
volgende keer ben k er wel weer bij hoor :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|