return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
NEXUS Queen's night!

franzelare
Het was weer echt een rete gaaf feest!!

ik ben nu net thuis en ik schrijf morgen ofzo wel ff een verslaggie van dit top feest!!
Partyhardy!
Hey Leander!! :) Vertel hoe het was man! want na al die toffe smsjes ben ik nu wel erg benieuwd! :) was het druk en werd er heerlijk gedraaid? :)
Eye-Riz
Het was vol, maar dan met nog genoeg ruimte om ongestoord te kunnen dansen. Ik vond het muzikaal gezien een erg goeie nacht. Licht was super, qua geluid stond er het dubbele als van vorig jaar. Het was wel ongelooflijk warm, maar ja, water is gratis, dus wat maakt het dan nog uit?! Gewoon niet zo veel aantrekken :p

Moest even wennen aan het publiek. In het begin kwamen er voornamelijk van die opgeschoten jochies binnen waar nauwelijks een lach vanaf kon. Ik hield mijn hart vast, zou dit een Nexus zonder dat hele speciale gevoel worden? Gelukkig werd er goed opgebouwd door Mr KLP en UP. Onbewust wordt dan het gevoel al losgemaakt bij de mensen, want ik weet zeker dat vriendelijkheid in muziek de mensen ook vriendelijk maakt. Mijn eigen set zou ik omschrijven als volgt: een turningpoint vanuit waar UP stopte, om vervolgens de snelheid en hardheid te verhogen. (was meer om het publiek zoet te krijgen, zo van 'zie je, het kan wel hard, maar we doen het niet, want nu jullie weten dat we jullie begrijpen, zullen jullie begrijpen dat we jullie alleen maar lekkers zullen geven')Toen de drive er helemaal inzat, ging de muziek als een rollercoaster de diepte in. Het laatste uurtje van de set ging erg lekker. Is natuurlijk helaas niet opgenomen :(
Die jochies bewijzen eigenlijk dat ook ik bevooroordeeld ben: was bang dat ze niet open zouden staan. Maar ook zij stonden goed te feesten, waren niet bekrompen door maar alleen van hard te houden. Openheid van geest heeft dus niets te maken met hoe je er uit ziet, wie je vrienden zijn, hoe intelligent je bent, etc, maar hoe je denkt. De een snapt het wel, en de ander niet.
Heb nog een knuffelbeestje van iemand gekregen onder het draaien. Was dus mijn mascotte voor de avond, aangezien Koekiemonster niet meewilde uit teleurstelling dat de 3 MuskeTA'ers niet zouden komen.
Nazar nam het om 03.00 van me over. En weer, helemaal goed!!! Die lui hebben echt energie te over! Heb niet kunnen dansen, te veel in gesprek geweest en dingen moeten regelen om echt te kunnen luisteren. Hoewel UP over het tweede deel van zijn set zelf niet zo te spreken was, heb ik toch heerlijk gedanst, dus wat mij betreft zeker goed! Bemmel was Bemmel, met lekkere hardtrance en goa invloeden, maar verder vooral Bemmel :)

Jammer dat jullie niet zijn geweest. Hoop dat jullie net zo'n fijne nacht hebben gehad als ik. :)
Leander
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hey Leander!! :) Vertel hoe het was man! want na al die toffe smsjes ben ik nu wel erg benieuwd! :) was het druk en werd er heerlijk gedraaid? :)

tja, wat kan ik er van zeggen....

Het was GAAAAAFFFFF!!!!!!
:tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :happy2: :stongue: :toothless :eyes:

relaxede sfeer, goede muziek, superieure geluidskwaliteit etc.
In een woord: Nexus :)
Misschien moeten we dat woord maar in de volgende editie van de Dikke van Dale zetten :p

Gelukkig is er toch nog een erg geslaagde TA-meeting geweest, waar ook foto's van zijn gemaakt :D

@Franzelare: gooi die foto's eens heel rap online! :whip:

Daarnaast wil ik nog even melden dat de live-act Nazar echt, en dan bedoel ik ook ECHT, meesterlijk gaaf en goed en heftig was!!!
Wat een gave gasten zijn dat zeg! Ik heb nog een flinke tijd met ze zitten kletsen in de loop van de avond en dat was erg gezellig.

Al met al dus weer een topavond. Gisteren nog ff lekker (flink) doorgegaan in de kroeg en vandaag weer fris aan het werk :p
franzelare
ik ben nu bezig de foto's uit te zoeken en te bewerken waar nodig en zet ze zo snel mogelijk online :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland