|
|
| Eye-Riz |
jongens, maak jullie niet dik! Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!
Wel wil ik jullie vast waarschuwen dat de frequentie van Nexus waarschijnlijk gaat afnemen. We zouden in februari eigenlijk niets doen. Toch is er een feest gekomen. In een nieuwe stad, met nieuwe locatie, en alle bijkomende nieuwe dingen. We kunnen merken dat dat zijn tol een beetje heeft geëist. Daarom zijn we van plan na komend feest dus WEL echt een grote rustpauze te nemen. De stemmen gaan op om nog maar 2x per jaar iets te doen, maar da's nog allemaal ver weg. Ik hou jullie op de hoogte.. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Wel wil ik jullie vast waarschuwen dat de frequentie van Nexus waarschijnlijk gaat afnemen. We zouden in februari eigenlijk niets doen. Toch is er een feest gekomen. In een nieuwe stad, met nieuwe locatie, en alle bijkomende nieuwe dingen. We kunnen merken dat dat zijn tol een beetje heeft geëist. Daarom zijn we van plan na komend feest dus WEL echt een grote rustpauze te nemen. De stemmen gaan op om nog maar 2x per jaar iets te doen, maar da's nog allemaal ver weg. Ik hou jullie op de hoogte.. |
Dat zou wel erg jammer zijn, maar aan de andere kant wel te begrijpen... Misschien wel een extra reden om ondanks Mayday toch even langs te komen...
Of is dit beetje misleiding om de mensen toch maar zoveel mogelijk binnen te halen? :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
wel jammer maarja ik kan het wel begrijpen want het blijft wel hobby en daarnaast krijgen jullie steeds meer boekingen naast de echte nexus feesten!
Het mag best mindern worden als jullie er maar niet mee stoppen dan vind ik alles goed!! |
|
|
| Eye-Riz |
:p :D
nee, het is niet om jullie te misleiden :)
Ik wist namelijk via via van de meesten al dat ze wat anders zouden gaan doen. Ikzelf zou zelfs al wat anders moeten doen (draaien op een feest in Amersfoort), maar ja, ik kan mezelf niet in 2-en splitsen :)
Voorlopig is dit in ieder geval de laatste voor een grote break. Kunnen we allemaal goed gebruiken. En daardoor wordt de volgende misschien NOG wel specialer :) |
|
|
| Eye-Riz |
| hup, naar boven jij! :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|