return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
NEXUS Queen's night!

New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
City Hall

Paar keer geweest bij studentenfeestjes.
Zeer mooie vrouwen :p
Verder is de locatie wel leuk alleen de muren zijn witterdanwit en het geluid is in sommige zalen echt super slecht.
Ik hoop dat jullie 1 van de goeiste zaaltjes krijgen.

verder kom ikniet op Nexus met koninginnedag.
Het verrotte is dat ik 1 Mei bij mijn nieuwe werk ga beginnen.....juist.....1 dag na koninginnendag.
Zeer zwaar klote want kan ik ook niet zupen in het durrup :mad: :whip: :mad: :whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Paar keer geweest bij studentenfeestjes.
Zeer mooie vrouwen :p
Verder is de locatie wel leuk alleen de muren zijn witterdanwit en het geluid is in sommige zalen echt super slecht.
Ik hoop dat jullie 1 van de goeiste zaaltjes krijgen.

verder kom ikniet op Nexus met koninginnedag.
Het verrotte is dat ik 1 Mei bij mijn nieuwe werk ga beginnen.....juist.....1 dag na koninginnendag.
Zeer zwaar klote want kan ik ook niet zupen in het durrup :mad: :whip: :mad: :whip:

Tsja dat heb ik dus ook ongeveer. Ten eerste heb ik Mayday, en daarna moet ik meteen verhuizen naar Den Haag.
Sorry Iris, maar ik ben er ook niet bij. Excuses!
magrec
Mja kremlin is calling me ;)
Maar ik zal nexus niet vergeten en zal ff een dansje voor jullie maken tijdens de set van rui da silva :D.
franzelare
nou dan ben ik wel weer het buitenbeentje, want ik ga lekker wel :p

ik maak wel een vette fotoshoot en een vet rapport zodat jullie je na der hand goed realiseeren wat jullie allemaal gemist hebben!!!
basd
quote:
Originally posted by franzelare
nou dan ben ik wel weer het buitenbeentje, want ik ga lekker wel :p

ik maak wel een vette fotoshoot en een vet rapport zodat jullie je na der hand goed realiseeren wat jullie allemaal gemist hebben!!!

Misschien ga ik wel met je mee Fransje, maar daar hebben we het nog wel even over..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland