return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Mening over MP3?

eieregooie
quote:
Originally posted by Jesse
Van Dazzle mocht het :D

Hehe... ik sluis de goeie nieuwe trance mp3tjes door naar de platenzaak, weten ze waar ze naar uit moeten kijken :D
Valhalla
zoals het overgrote deel hier download ik vooral livesets en radiorecordings (ASOT).
Albums ook wel, maar als een album me bevalt koop ik toch de geperste versie. Kwaliteit van een cd blijft beter dan de mp3.
DJ D-Man
Vroeger kocht ik nog wel eens originele cd's, maar sinds ik met vinyl ben gaan draaien (een half jaar ongeveer) niet meer. Die platen kosten me zo veel geld, en als ik moet kiezen tussen een cd en 2 (of 3) platen dan is die keuze snel gemaakt.

Verder download ik vooral losse tracks en livesets, om zo goed mogelijk op de hoogte te blijven van nieuwe releases, die ik dan later alsnog op vinyl koop. Dus eigenlijk verdient de muziekindustrie zo eigenlijk alleen maar meer geld aan mij...;)
Crizzy
quote:
en de prijs van cd's is niet omhoog gegaan omdat er ineens mp3s waren, maar er waren ineens mp3s omdat de prijs van cd's kunstmatig omhoog werden gehouden.

Als cd's wel "goedkoop" zouden zijn geweest dan zou mp3 net zo populair zijn als nu hoor.
Switch
ja maar op een andere manier, mp3s zouden dan eerst worden gedownload, gecheckt, en daarna zou de cd worden gekocht. misschien dat men dan niet alles koopt wat men download, maar toch een aanzienlijk percentage meer dan nu

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland