return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Mening over MP3?

Cosmic Guy
Ik download eigenlijk alles wat lost en vast zit qua trance.
Album koop ik bijna niet meer (me laatste was AVB004:D). Ik maak zef ook geregeld eigen mixen met in mijns inziens de beste mp3's van het moment. Ik luister wel alles op me MP3-player, heerlijk is dat. Ik ben nu aanbelandt in november 2002 met luisteren (tis maar 2x een uurtje per dag, 3 dagen/p week, dus schiet niet echt op).

Maar ik zit er hard over na te denken om Tiesto's nieuwe CD wel te kopen. Kwaliteit wil ik best voor betalen.
MorrisWest
Livesets en losse nummers door elkaar. De betere livesets zet ik op cd. Met de losse nummers speel ik heel wat af (mixen) om er na verloop van tijd een zelf gemixte verzamelcd van te maken.

Als er echter mooie verzamelcd's uitkomen, koop ik die net zo goed.
Twee redenen:
- die profs mixen een stuk beter dan ikzelf.
- die profs zijn prof en moeten er dus hun geld mee verdienen.

Complete albums downloaden doe ik alleen om ze vooraf te kunnen beluisteren. Als ik ze goed vind, koop ik ze in het eggie...
Switch
ik download ook alles wat los zit, zit ongeveer op een gig per dag :) (films, spellen, apps en mp3s).
download zowat alle trance en ook heel wat techno, het meeste spul komt niet eens op cd uit, dus kopen kan ook niet.
ik download ook albums, voornamelijk om te checken of er nog leuk spul op staat (bijv cd versies van goeie tracks zodat ik ermee kan mixen), en sommige albums brandt ik op cd, voornamelijk de cd's die niet in Nederland uitkomen. ik koop zo'n 4 cd's per maand, dus ik contribueer ook aan de platenlabels.
ik vind dat hele gezeur van L-Vee en M.I.K.E. onzin, trancelabels verdienen het meeste geld aan optredens en platenverkoop, niet aan cd-verkoop.
en de prijs van cd's is niet omhoog gegaan omdat er ineens mp3s waren, maar er waren ineens mp3s omdat de prijs van cd's kunstmatig omhoog werden gehouden.
robin
de laatste cd die ik origineel gekocht heb is.. ?? hitzone 6 geloof ik :toothless

voor de rest download ik vrij veel livesets, de laatste tijd ook weer veel losse nummers, komt door die mp3 mix contest.. wou k zelf ook eens proberen.. maarja dan moet je natuurlijk wel eerst een redelijke mp3 verzameling bouwen :D

een gig per dag ?? woow.. waar laat je dat man.. (heb een 9 gig schijf :toothless )
MaGiK54
Down alleen maar livesets eigenlijk en af en toe een los nummertje. Daarnaast koop ik aardig wat cd's, want als iets goed is, wil ik er wel voor betalen, dus mij zie je niet zo snel een album downe.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland