|
|
| franzelare |
| ik heb hier vooral live sets en wat lossen nummers in mp3, lekker makkelijk want ik luister toch het meeste wanneer ik achter de pc zit. |
|
|
| Rinus |
Hier heb ik zowel livesets, losse tracks en albums. Tenminste die had ik. Me hardeschrijf had het 2weken geleden begeven en hoppa 900uurtjes weg.
Ik vind het eerder gewoon leuk om te hebben en te verzamelen maar branden heb ik 3 jaar al niet meer gedaan. Luister alleen via me computer en soms gooi ik effe een livesetje op me MD.
Verder ben ik wel eens met jploveparade.
Mzllaters |
|
|
| K.nattick |
| Van een feest waar je zelf niet bij kon zijn om dan later de liveset te DL'en is niks mis mee. Dat doe ik zelf geregeld. Losse nrs download ik ook - de kwaliteit van zo'n nummer is vaak toch beter dan die van een liveset. Albums downloaden doe ik amper. Die koop ik nog steeds. Respect the artist! |
|
|
| Jesse |
Zoals de meeste ook al gezegd hebben: eerst downloaden, luisteren en bevalt t niet -> meteen deleten, bevalt t wel -> zodra de plaat uitkomt ga ik mn best doen om m te halen :)
Van Dazzle mocht het :D |
|
|
| mantisnl |
Ik brand alleen losse nr`s, ik download nog geeneens livesets.
Ik weet niet wrom, maar ik vin livesets toch iets hebben van, er zitten altijd platen tussen die je niet geweldig vindt, en daarom maar ik zelf meestal "compilaties", mp3 vink drom n geweldige uitvinding:)
En het klopt idd, djs kopen nog steeds vinyl dus de dance industrie heeft er niet veel last van. Toch vind ik het wel raar dat laurent veronez d`r mee wil kappen door het heel mp3 gebeuren:conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|