|
|
| Duke2003 |
| ik merk dat er best wel wat controverse is hier over MP3's, dus vroeg ik me af: wat vinden jullie er van? |
|
|
| jploveparade |
Mijn hond doet "wav wav" en niet "mp3 mp3" :D
But serious: livesets op mp3 zijn een must, losse nummers interesseren me niet zo... :)
Dat mp3 de industrie aantast gaat niet op voor de dance scene: men heeft toch echt vinyl nodig om te draaien. Voor pop muziek is het een groot probleem geworden: niemand koopt meer een album tegenwoordig... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by jploveparade
But serious: livesets op mp3 zijn een must, losse nummers interesseren me niet zo... :) |
Mee eens, behalve dan dat ik ook losse nummers op m'n HD heb :p. Maar ik brand ze niet op cd. Ik gooi ze meestal weg wanneer ik er niet meer naar luister. Albums download ik niet, tenzij ik ze eerst wil luisteren, maar koop ik gewoon in de winkel. Origineel is toch altijd het beste.
Livesets zijn toch wel de beste dingen om te hebben. Deze zet ik dan ook nog weleens op cd. Altijd makkelijk voor in de auto of discman en 'exclusief' natuurlijk :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade
But serious: livesets op mp3 zijn een must, losse nummers interesseren me niet zo... :)
|
Eens. Ik doe ook voor 99% alleen aan livesets. |
|
|
| eieregooie |
| Livesets doe ik nauwelijks, simpelweg omdat me verbinding ut nie trekt... Losse tracks zijn mega handig... Houdt je op de hoogte van wat er binnenkort zoal op vinyl uitkomt :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|