return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Earth 11-04-2003

joesterizor
Pappa was echt zooooooooooo goed:):):):)

die Flash draaide echt raar . ik kwam binnen .. draaide hij So much love to give :conf:

mar Pappa was echt van die Australische Vapour beukers aan het draaien :) sUper:)
Donna
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hele lekkere avond gehad. :cool: Beste set vond ik die van Per en Shmuel Flash, Lemon 8 was ook lekker bezig. Anthony Pappa kon ik niet helemaal inkomen, te monotoon en te duister naar mijn smaak....

Earth is 1 van die weinige feestjes waar je nog die ongedwongen partysfeer hebt, super concept. :)

Yeps die Flashdude draaide erg lekker,had t anders verwcht aangezien hij een aantal keer een liveset voor Basibeats gedaan heeft,daar draaid ie meestal wat mja *softer*
Ik hoorde bij hem nogal wat aardige remixes van nummers zoals 1 van de eurythmics,bad van jackson,with or without u van U2,ergggg nice.

Sja heel ander feest,maar zeker vet.
techno:logy
Ik begon eigenlijk bij Per en heb een groot deel van zn set gehoord, heel lekker. Ik ben een paar keer wezen kijken bij Shmuel Flash, maar dat klonk echt ruk, dus ben ik gelijk weer weggegaan. Begin van Anthony Pappa kon me ook niet echt boeien dus naar Lemon gegaan. Viel een beetje tegen doordat ik verwacht had dat hij meer zn produceerstijl zou draaien (ik hoopte ook op Greed:D) maar toch had hij zo zn momenten. Het laatste kwartier van Pappa ook gehoord en ik hoorde van vrienden dat hij relaxter had gedraaid dan lemon dus dat heb ik dan gemist maar goed, EARTH WAS RELAXED!
Dj Lex
Zo deze verhaaltjes gelezen te hebben is dat best wel een leuk alternatief voor een zaterdag volgens mij. Ben hier snel denk ik een x te vinden :D
Donna
Mja,ik omschreef t vrijdagnacht als een soort Nexus,alleen dan in volwassen uitvoering,sla moeilijk te verwoorden maar de sfeer deed me enorm daaraan denken.

Geen glitter and glamour sjonnies en anita's,eerder een paar daklozen die weer een keer een goed onderkomen hadden voor de nacht;)
Lekkah down 2 *earth* ppl die "bijna" allemaal echt puur voor de muziek komen.

Jammer dak Armin@<<0>> en jullie gemist heb,maar blij dat ik earth heb leren kennen;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland