return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Earth 11-04-2003

Donna
Lemon8 was onwijs lekker!
Ik zou zo morgen naar de eau gaan en t nog ff beleven,maar volgns hemzelf had ik de juiste avond gekozen vanwege de sfeer,en die was enormmmm relaxed:)

In tijden niet meegemaakt op een feest te komen waar er ten eerste niet gefoulleerd word,ten tweede geen showppl rondlopen en de sfeer megasuperlekker was.

Next earth ZEKER weer:D
magrec
Mja dat is earth he ;)
Ik ga voor een speciale editie in mei maar daar later meer over ;)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Six4Eight
Zo nu live reporting vanaf Earth!

Erg gezellig hier Lemon8 staat flink te knallen en ik ga nu ff bij Pappa kijken want kennelijk is die nog beter bezig :)

NastyNate is helemaal fan van Anthony dus we gaan nu vlug weer ff weg richting zijn set :happy2:

Hebben ze internetcafeetje in de Melkweg dan?? Nooit gezien iig :D Of heb je dat met je wappie telefoon gedaan? :D De mijne is trouwens al verrot :whip:

Zo te lezen is het geen slecht idee om ook 's een keer naar Earth te gaan :cool:
DjRV
heerlijk feest gehad,weer is wat anders dan xl op zaterdag,afwisseling is goed:D
Bouma-Bros
Hele lekkere avond gehad. :cool: Beste set vond ik die van Per en Shmuel Flash, Lemon 8 was ook lekker bezig. Anthony Pappa kon ik niet helemaal inkomen, te monotoon en te duister naar mijn smaak....

Earth is 1 van die weinige feestjes waar je nog die ongedwongen partysfeer hebt, super concept. :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland