|
|
| reveal |
| nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken |
:wtf: :wtf: Snöat i 7 timmar....Här har det inte kommit något alls ännu iaf...Men det regnar som fan istället... |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by dbl
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... :haha: :haha: :haha: :haha: |
my largest problem is irregular verbs i guess. i wasn't sure if i should write skinade or sken just because i never learnt the forms of the verbs. i don't care; because i think i'm gradually improving anyhow. :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... :haha: :haha: :haha: :haha: |
vi ska väl lägga till att scul lär sig svenska!!!! iNte som vi....engelska.. som ligger MYCKET närmre oss än vad svenskan gör för honom :) asså .. vi har ju blivit matade me eng sen barnsben ju, alla program och så, plus att vi började lära oss eng som 10-åringar i skolan... ! vi har värsta övertaget med eng. i jämförelse me va han har me svenskan.. så han e grymt bra! kom ihåg det. I holland gåre inga svenska program på tv :)
ska väl erkänna att ja log lite me åt va scul skrev.. :) men det e en annan historia :) hehehe skinade å åkade... :) verkar som du har lite probs me imp-formerna av vissa verb scul ;) men de e inte lätt! det ska gudarna veta! :)
OJ!.. scul.. du e jäättteduktig :) det e svårt som f*n me svenskans oregelbundna verb ju! inte lätt |
|
|
| ScuL |
lOl jenny vi skrev på exakt samma tid ;)
nu kommer jag ihåg ... tror att det skulle bli sken och åkte :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|