return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Tendens

lonne
quote:
Originally posted by RebeL9
kan inte hålla med.
trancen utvecklas ju hela tiden. att köra en låt på dansgolvet är en helt annan sak än att sitta hemma och lyssna på det.
jag menar här hemma kan jag tycka att Svenson & Gielen - Twisted är en fjantig skitlåt på samma nivå som Scooter men på dansgolvet skulle den säkert röja.

Det var bla en av de punkter jag nämde. En låt kan helt ändra karaktär
ute på en klubb, under rätt omständigheter.
Aendy
Oki, håller alla med Ionne Och Rebel eller har jag någon som förstår min syn på det?
lonne
quote:
Originally posted by Aendy
Oki, håller alla med Ionne Och Rebel eller har jag någon som förstår min syn på det?

Jag tror jag förstår. Om jag inte gör det, så är jag ett hopplöst fall. Anledningen till att jag reagera, är att långt ifrån alla låtar som nämts som du utrycker det är: chillout/laidback. Jag vill därför poängtera att ute på en klubb skulle du nog kunna ändra uppfattning.
:)
Aendy
quote:
Originally posted by lonne
Jag tror jag förstår. Om jag inte gör det, så är jag ett hopplöst fall. Anledningen till att jag reagera, är att långt ifrån alla låtar som nämts som du utrycker det är: chillout/laidback. Jag vill därför poängtera att ute på en klubb skulle du nog kunna ändra uppfattning.
:)

Jo, det vet jag oxå men jag påpekade danssuget. Inga av dessa låtar som kommit 03 som folk anser som årets låtar är några jag drar upp i bilen så det sjunger i öronen och jag halvt dansar ut genom bildörren vid rödljusen.
mindshooter
Det är juh så att vissa låtar blir man helt crazy till varesej dom spelas i normaltakt på freestylen eller uppitchade på en klubb med fet bas..och vissa låtar funkar bara på klubb om man ska dansa till dom =) som aendy säger....

men jag tycker att bra trance är så mycket mer än bara danstokig trance :) som är helt underbar i sig men laid back trance knäcker mycket när man sitter bakis eller på morgonkvisten och chillar!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden