|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Henrik Larsson?! :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
Håller med om att jag skulle vilja sett Henke som vinnare av guldbollen :D:D
Nevars, Zlatan förtjänar det faktiskt :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by zoric
Håller med om att jag skulle vilja sett Henke som vinnare av guldbollen :D:D
Nevars, Zlatan förtjänar det faktiskt :D |
Asså menar mer hur han kunde bli framröstad till Sveriges spelare genom tiderna :wtf: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Asså menar mer hur han kunde bli framröstad till Sveriges spelare genom tiderna :wtf: |
Jag vet inte, Det är ju en popularitets-tävling och just nu är Zlatan och Henrik riktigt populära.
Själv tycker jag att Gunnar Nordahl eller Thomas Brolin uträttade mycket för det Svenska landslaget. Tyvärr så skadade sig Brolin och fick ett olyckligt slut på sin karriär, Men Gunnar Nordahl var så mycket bättre än Henrik Larsson är just nu.
Gunnar Nordahl är en legend inom Italiensk fotboll, Och en stor legend i Milano. Jag tycker helt klart att han skulle ha vunnit priset, Tyvärr blev det inte Gunnar, Synd att Motala inte fick något att glädja sig åt, Hahha :D |
|
|
| reveal |
Vem är det som röstar i en sån här omröstning? Förmodligen inte de som tittat på fotboll i åtminstone 50 år, det är nog snarare samma kategori människor som röstar i Idol och i motsvarande program. Känns inte som att det blir nån rättvis bild då, man får ta det för vad det är.
Tycker själv det går inflation i alla dessa galor och omröstningar hit och dit... |
|
|
| Laszlo |
Guldbollen delas ju varje år ut av en rad "experter", vilka den juryn består av vet jag inte. Jag tycker dock att Zlatan förtjänade det priset i år mer än någon annan...
att Henke skulle vara sveriges bästa spelare genom tiderna är dock ett skämt, men som sagt - hälfen av kidsen som röstade på honom var ju inte ens födda på den tiden då Edström, Hysen & kompani regerade... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|