|
|
| Kongo_kim |
| El Clasico .. vilken jävla stämning underbaraste tifot jag någonsin sett. Synd att Real inte kunde bjuda upp till match dom var så sorgligt dåliga. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
El Clasico .. vilken jävla stämning underbaraste tifot jag någonsin sett. Synd att Real inte kunde bjuda upp till match dom var så sorgligt dåliga. |
Ja, tifot var riktigt massivt!!
Håller med om att det var synd att Real Madrid inte är bättre, pinsamt dåliga rent ut sagt. Ingen harmoni i laget för fem öre, alla bara går omkring och ser sura ut. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Ja, tifot var riktigt massivt!!
Håller med om att det var synd att Real Madrid inte är bättre, pinsamt dåliga rent ut sagt. Ingen harmoni i laget för fem öre, alla bara går omkring och ser sura ut. |
Roligast var när Tv4+ jämförde Ronaldinho och Ronaldo
TV4+ Had e ju tv kameror på Roanldinho och Ronaldo. vilken skillnad. Ronaldinho log alltid även när han sköt 40 meter utanför. Ronaldo tittade ner i marken och sprang typ 200 m på hela matchen |
|
|
| hustler |
Lätt en av de bästa fotbollsmatcher jag har sett. Innehöll allt som man kan kräva.
Helt seriöst så tycker jag att man kan säga att Ronaldinho med den dagsform han befinner sig i är, om inte den absolut bästa, så i alla fall en utav dem bästa världen. Fantastisk jävla tillgång för ett lag.
Synd som fan om Henke bara. |
|
|
| Vizay |
ronaldinho är i mina ögon den absolut bästa fotbollsspelaren i världen. Hnar är en sån jäkla skicklig spelare men ändå så bjuder han så mycket på sig själv och är väldigt ödmjuk på planen.
Kan inte komma på någon annan spelare som är så tekniskt fulländad och samtidigt är en sån bra förebild för yngre spelare med sitt ständiga leende :p
skilllnaden mellan barca å real är verkligen stor just nu och det märktes i senaste mötet. Barca spelar som ett lag medans real har 11 spelare på planen som tekniskt sett är skitgrymma men dom spelar inte lagspel för fem öre desvärre. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|